Op 8 juli zou ik verhuisd worden met het abonnement van KPN, dit zou 9 juli gerealiseerd worden. Dus niet !!! Elke dag telefonisch contact gehad met KPN en elke dag werd ons iets anders gezegd. Uiteindelijk een monteur geregeld die na een flits bezoek ineens is weggegaan! Wederom gebeld met de KPN en opnieuw monteur geregeld. Deze kundige man is geweest maar het was te complex om dit alleen voor elkaar te krijgen. Nieuwe datum ingepland voor de volgende dag 23 juli. 2 monteurs zijn er geweest en uiteindelijk gelukt om de aansluiting in de nieuwe woning voor elkaar te krijgen. Heel blij hiermee! Echter 2,5 week geen internet en tv gehad. Hoe gaan we dit oplossen ! Mijn abonnement loopt gewoon door terwijl ik er geen gebruik van heb kunnen maken. Wil een restitutie hiervoor ontvangen.
Beantwoord
Restitutie voor verhuizing met abonnement wat niet goed gaat
Beste antwoord door Alex van KPN
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.