Skip to main content
Beantwoord

Hoe bereik ik KPN Service Plus?

  • 30 augustus 2024
  • 12 reacties
  • 1035 keer bekeken

Ik wil graag weten hoe ik in contact com met KPN service plus. Daar zou in MijnKPN een contactnummer staan, maar die vind ik nergens en als ik 0800-0402 bel, kom ik gewoon in contact met de klantenservice. Als ik dan naar KPN Service plus vraag, krijg ik de wedervraag wat mijn probleem is en waarom ik Service plus wil contacteren. 

Beste antwoord door GeSp

Hallo @06jeroen  

 

Je hebt wel een Fritz!Box gehuurd (waar het bij in zit) of een apart Service Plus abonnement afgesloten?, dat abonnement heb je wel nodig om er gebruik van te kunnen maken.
Het gaat daarbij om het contactnummer wat je zelf hebt ingevuld in MijnKPN bij je MijnKPN Profiel.

 

Op de pagina https://www.kpn.com/internet/service-plus kan je dat ook vinden:

Meteen een KPN Service Plus medewerker aan de lijn? Bel met het nummer dat je als contactnummer hebt ingevuld in MijnKPN.

 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6540 reacties
  • Antwoord
  • 30 augustus 2024

Hallo @06jeroen  

 

Je hebt wel een Fritz!Box gehuurd (waar het bij in zit) of een apart Service Plus abonnement afgesloten?, dat abonnement heb je wel nodig om er gebruik van te kunnen maken.
Het gaat daarbij om het contactnummer wat je zelf hebt ingevuld in MijnKPN bij je MijnKPN Profiel.

 

Op de pagina https://www.kpn.com/internet/service-plus kan je dat ook vinden:

Meteen een KPN Service Plus medewerker aan de lijn? Bel met het nummer dat je als contactnummer hebt ingevuld in MijnKPN.

 

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30823 reacties
  • 2 september 2024

Ha @06jeroen! Is het gelukt met de tips van GeSp om de collega's te bereiken?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 2 september 2024

Hoi Marcia, niet helemaal. Maar ik ontdek dat bij het posten van berichten in deze community een oud nummer van mij opduikt. Een nummer wat ik niet meer heb maar wel jaren geleden een KPN id heb aangemaakt. Ik denk dat ondanks dat mijn nieuwe nummer in het contactveld staat, ik niet direct met PLUS in verbinding kom. Misschien moet ik eens een nieuw KPN id aanmaken. 


GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6540 reacties
  • 2 september 2024

Heb je wel je thuis internet abonnement gekoppeld aan het KPN ID met je huidige nummer @06jeroen ?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 september 2024

Zeker.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 3 september 2024

Even voor de duidelijkheid: betaald u elke maand 5 euro extra voor Service Plus? Of heeft u de Fritzbox voor € 7,49 per maand extra?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 september 2024

Ik heb een XS4All abo. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 3 september 2024
06jeroen schreef:

Ik heb een XS4All abo. 

Dan behoort u gewoon naar de klantenservice van XS4ALL te bellen. Telefoonnummer 020 398 76 66.

Service Plus is een optie voor klanten met een KPN abonnement. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30823 reacties
  • 3 september 2024

Dan kan je inderdaad gewoon bellen met het 020-nummer dat Nick83 hierboven vermeldt! 

06jeroen schreef:

Hoi Marcia, niet helemaal. Maar ik ontdek dat bij het posten van berichten in deze community een oud nummer van mij opduikt. 

Je bedoelt het 06-nummer dat in je profiel staat? Dat staat hier gelukkig los van. Je kunt als je op jouw profielfoto klikt rechtsboven, gemakkelijk jouw profielinformatie aanpassen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 september 2024

Dank jullie wel allemaal voor jullie hulp. 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 oktober 2024

Ik kan maar niet in contact komen met KPN service plus ondanks dat ik hier voor betaal. Kan iemand mij een duidelijk antwoord geven hoe dit moet? Volgens KPN zou ik 7 dagen per week contact met een medewerker kunnen krijgen middels service plus. Het is vandaag zondag. Wanneer ik het klantenservice nummer bel krijg ik te horen dat KPN is gesloten. Wie kan mij verder helpen?


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7482 reacties
  • 24 oktober 2024

@EMSEN Mocht het nog niet gelukt zijn, zorg dan dat je belt met het nummer dat bij ons bekend is (zie hiervoor ook je persoonsgegevens in je MijnKPN). Zo herkent het systeem dat je Service Plus hebt en kom je direct bij ze uit. 🙂

Mocht dat niet lukken, controleer dan in je MijnKPN of Service Plus nog actief is binnen je abonnement. Als dat niet het geval is, activeer het dan weer en dan moet het weer lukken!