Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn kaartjes voor het Rijksmuseum downloaden?

  • 3 oktober 2024
  • 8 reacties
  • 225 keer bekeken

Via kpn “ ontdek Donald Duck in het Rijksmuseum kaartjes “  , a 4 euro ‘ gewonnen ‘ alles betaald ,  bericht ontvangen dat ik tickets heb …… maar deze zijn helaas niet te downloaden … op verschillende tablets , iPhone geprobeerd , helaas …. 
hoe lossen we dit op ?. 
 

Marjo 

 

 

Beste antwoord door Smouse

Shyrin van KPN schreef:

Goed dat je Seaters gemaild hebt: zij zijn degene die verder kunnen helpen met de kaartjes. Heb je inmiddels al een reactie gehad?

 

Ja ik heb gisteren antwoord gehad en een nieuwe link ontvangen waarmee ik de kaartjes kon downloaden .

eind goed al Goed !👍 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7142 reacties
  • 3 oktober 2024

Hé dat ik leuk, dit lijkt mij ook een leuk uitje, @Smouse!

Heb je toevallig ook eens de geschiedenis van jouw browser gewist? Zo niet, wil je dat eens proberen en dan de volgende stappen doorlopen:

  • Ga naar seaters.com/kpn en klik op Inloggen
  • Log in met jouw KPN ID gegevens: je wordt doorgeleid naar de website van Seaters
  • Als het goed is, zie je dan dit staan:
     
  • Klik vervolgens op Download tickets

Ik hoop dat het nu wel lukt om de tickets te downloaden. Mocht het niet lukken, dan wil ik je vragen om het onderstaande formulier in te vullen. Wij hebben zelf geen inzage in het systeem van Seaters: de helpdesk van Seaters helpt je graag verder!
 

Stel direct een vraag aan Seaters


AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2374 reacties
  • 3 oktober 2024

Wat gebeurt er precies? Krijg je foutmeldingen?


  • Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 3 oktober 2024

De kaartjes kunnen niet gedownload worden !

zodra ik druk op ‘ download de tickets ‘ gebeurt er niets .

 


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7142 reacties
  • 4 oktober 2024

Heb je het al geprobeerd na het wissen van de geschiedenis van je internetbrowser? Heb je anders de mogelijkheid om het op een PC of laptop te testen?

Als dat niet werkt, dan raad ik je aan om Seaters in te schakelen via het contactformulier.


  • Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 5 oktober 2024

Dat heb ik allemaal gedaan , ook naar seaters gemaild , maar niets meer van gehoord  …

 

hoe nu verder …


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7142 reacties
  • 9 oktober 2024

Goed dat je Seaters gemaild hebt: zij zijn degene die verder kunnen helpen met de kaartjes. Heb je inmiddels al een reactie gehad?


  • Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 9 oktober 2024
Shyrin van KPN schreef:

Goed dat je Seaters gemaild hebt: zij zijn degene die verder kunnen helpen met de kaartjes. Heb je inmiddels al een reactie gehad?

 

Ja ik heb gisteren antwoord gehad en een nieuwe link ontvangen waarmee ik de kaartjes kon downloaden .

eind goed al Goed !👍 


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7142 reacties
  • 10 oktober 2024

Top! Heel veel plezier met het uitje! Ik vind het leuk als je nog laten weten hoe het was!