Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik niet een nieuw type abonnement afsluiten?

  • October 27, 2024
  • 9 reacties
  • 89 keer bekeken

Waarom kan ik niet een ander abonnement afsluiten en alleen aanpassing doen op mijn huidig abonnement. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @pino99 ,

Je kunt jouw abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm door te verlengen.

Dat kan via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.  

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 


De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 27, 2024

Waar gaat het over @pino99? Mobiel of thuis aansluiting?


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • October 27, 2024

Hallo @pino99 je hebt nu waarschijnlijk een Hussel of noig ouder type abo en wilt je abo aanpassen naar TV+.

Dat kan alleen als je contractvrij bent, dus in de 11e of 23e maand van je contract kun je om een omzetting naar TV+ vragen, wat dan een maand later ingaat.

Daarbij ga ik er van uit dat je het over een thuisabo hebt.

Succes.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 27, 2024

Ik ben contactvrij en heb nog een abo van interactieve TV plus. Waar kan ik dit omzetten of moet ik gaan bellen. En ja het is een thuis abo


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 27, 2024

Wellicht vind je hier wat je zoekt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 27, 2024

Heb daar inderdaad gekeken,maar de link werk niet. Dus kom ik niet verder


  • October 27, 2024

Ik ben contactvrij en heb nog een abo van interactieve TV plus. 

Als je TV+ hebt, dan heb je al de nieuwste abonnementsvorm. Wat wil je dan nog omzetten? Wat wil je veranderen? 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 27, 2024

Dan morgen even bellen met de klantenservice 0800-0402 en vragen of je naar de nieuwste abonnementsvorm kan.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 28, 2024

Ik heb interactieve TV dat is wat anders dan TV+. Handig al die sites die niet werken. :(


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 28, 2024

Hallo @pino99 ,

Je kunt jouw abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm door te verlengen.

Dat kan via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.  

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 


De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: