Skip to main content
Beantwoord

Spotify opzegging gefactureerd na beƫindiging. Hoe krijg ik contact vanuit het buitenland?

  • 27 november 2024
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik heb Spotify, dat was gekoppeld aan mijn mobiele abonnement, opgezegd op 11 Juni. De kosten voor Spotify worden nog steed iedere maand gefactureerd op de factuur voor mijn mobiele abonnement. Omdat ik in het buitenland woon kan ik niet via het 0800 contact opnemen, hoe kan ik jullie bereiken om de kosten te crediteren?

EDIT:
Spotify heb ik op 11 Juni opgezegd via MijnKPN, het Spotify abonnement staat niet meer in MijnKPN en ik heb op 11 Juni een bevestigingsmail van de opzegging gehad. De kosten worden desondanks nog steeds in rekening gebracht iedere maand.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ā€‹@Roy112! Niet handig dat je hier nog facturen voor krijgt. Heb je wel een bevestiging van de opzegging gehad? Voor de zekerheid stuur ik ook de instructie voor het opzeggen van Spotify mee.
Mocht je inderdaad de bevestiging hebben, dan kun je hier een belafspraak voor maken als je nog een Nederlands mobiel nummer in gebruik hebt. 

Mocht dat niet lukken, dan kun je ook contact opnemen via X of Facebook
Hopelijk is het via die weg dan snel geregeld! 

Bekijk origineel

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7482 reacties
  • Antwoord
  • 30 november 2024

Hi ā€‹@Roy112! Niet handig dat je hier nog facturen voor krijgt. Heb je wel een bevestiging van de opzegging gehad? Voor de zekerheid stuur ik ook de instructie voor het opzeggen van Spotify mee.
Mocht je inderdaad de bevestiging hebben, dan kun je hier een belafspraak voor maken als je nog een Nederlands mobiel nummer in gebruik hebt. 

Mocht dat niet lukken, dan kun je ook contact opnemen via X of Facebook
Hopelijk is het via die weg dan snel geregeld! 


Reageer