Ik wordt moedeloos van alle fouten , “zakelijke klant “
1] Na aanvraag van glasvezel
2] NIeuwe Modem wordt opgestuurd met een datum van installatie door monteur
3] Monteur komt , en zegt : het is een modem voor koper aansluiting , maar die hebben we al
4] Nieuwe aanvraag gedaan voor glasvezel aansluiting
5] intussen glaspoort heeft kastje aangesloten
6] volgende dag komt er een snijboon langs met een klapper van “KPN” of ik een glasvezel
contract wil afsluiten Pff hij was niet eens van de KPN
7] Uiteindelijk monteur geweest om nieuwe modem aan te sluiten en alles te regelen mbt wifi
top gedaan en geholpen door monteur
8] intussen 3 x aanmaning gehad omdat factuur niet betaald is ? ik ben al 30 jaar klant en het
wordt zowel voor prive als zakelijk automatisch afgeschreven
Maar omdat het een nieuw contract is moet alles weer overnieuw , worden ingeregeld
weer bellen 30min in de wacht Pff . ze kunnen betaling niet vinden ik heb het naar het nummer die ze ook gebruiken bij aut afschrijving , maar dat is niet het goede volgens Mw weer 30 min in de
wacht
9] De monteur heeft het oude modum en verkeerde modem meegenomen , ik heb intussen de TV ontvanger ingeleverd , maar blijf maar brieven ontvangen “ stuur u apparaat terug “ 5 brieven
inmiddels
10] Ook de nieuwe factuur klopt niet , daar moet ik weer achteraan bellen
11] Al met al wordt je niet echt ontzorgt als zakelijke klant , Maar wel elke maand €150.00 aftikken