Skip to main content
Beantwoord

Vernieuwing zakelijk contract loopt niet goed

• 15 december 2024
  • 6 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik wordt moedeloos van alle fouten , “zakelijke klant “ 

1] Na aanvraag van glasvezel 

2] NIeuwe Modem wordt opgestuurd met een datum van installatie door monteur 

3] Monteur komt , en zegt : het is een modem voor koper aansluiting , maar die hebben we al 

4] Nieuwe aanvraag gedaan voor glasvezel aansluiting 

5] intussen glaspoort heeft kastje aangesloten 

6] volgende dag komt er een snijboon langs met een klapper van “KPN” of ik een glasvezel

contract wil afsluiten Pff hij was niet eens van de KPN 

7] Uiteindelijk monteur geweest om nieuwe modem aan te sluiten en alles te regelen mbt wifi 

top gedaan en geholpen door monteur 

8] intussen 3 x aanmaning gehad omdat factuur niet betaald is ? ik ben al 30 jaar klant en het 

wordt zowel voor prive als zakelijk automatisch afgeschreven 

Maar omdat het een nieuw contract is moet alles weer overnieuw , worden ingeregeld 

weer bellen 30min in de wacht Pff . ze kunnen betaling niet vinden ik heb het naar het nummer die ze ook gebruiken bij aut afschrijving , maar dat is niet het goede volgens Mw weer 30 min in de

wacht 

9] De monteur heeft het oude modum en verkeerde modem meegenomen , ik heb intussen de TV ontvanger ingeleverd , maar blijf maar brieven ontvangen “ stuur u apparaat terug “ 5 brieven

inmiddels 

10] Ook de nieuwe factuur klopt niet , daar moet ik weer achteraan bellen 

11] Al met al wordt je niet echt ontzorgt als zakelijke klant  , Maar wel elke maand €150.00 aftikken 

Beste antwoord door Hoopvol

@Wheel-NL oeps heel vervelend zoals het gaat bij je. Bel je dan met KPN zakelijk? 

Meer info over contact KPN zakelijk

Bekijk origineel

6 reacties

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1388 reacties
  • Antwoord
  • 15 december 2024

@Wheel-NL oeps heel vervelend zoals het gaat bij je. Bel je dan met KPN zakelijk? 

Meer info over contact KPN zakelijk

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15477 reacties
  • 16 december 2024

Hoi ​@Wheel-NL, welkom op onze community! Wat balen dat het zo stroef loopt met het nieuwe abonnement. Is alles inmiddels een beetje rechtgetrokken?
Inhoudelijk kan ik je hier via de community voor particuliere klanten niet helemaal helpen. Zoals Hoopvol al noemt zul je daarvoor bij mijn zakelijke collega's terecht moeten.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2337 reacties
  • 16 december 2024
Thomas van KPN schreef:

Inhoudelijk kan ik je hier via de community voor particuliere klanten niet helemaal helpen. Zoals Hoopvol al noemt zul je daarvoor bij mijn zakelijke collega's terecht moeten.

Dat is toch 1 tegenwoordig, de forums.. ? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15477 reacties
  • 17 december 2024

Het zakelijke forum is gestopt inderdaad, zakelijke klanten kunnen nu hier terecht maar als er actie vanuit de klantenservice nodig is zullen zij daarvoor vaak het beste terecht kunnen bij onze collega's van KPN Zakelijk.

In de link die Hoopvol deelt wordt dat uitgelegd:

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2337 reacties
  • 17 december 2024

Met andere worden, inhoudelijk als je actie van KPN nodig hebt heeft het forum voor zakelijke klanten geen toegevoegde waarden. Je kan hier je verhaal kwijt voor je gevoel maar daarbij houd het gelijk ook op.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15477 reacties
  • 17 december 2024

Dat is dan weer wat kort door de bocht, voor kleinzakelijke abonnementen kunnen we inhoudelijk het een en ander nog wel betekenen en zakelijke klanten kunnen hier voor jullie expertise ook terecht met vragen over KPN als bedrijf maar ook “thuisnetwerk” dingen en apparatuur.

Reageer