Ik ben inmiddels al ruim twintig jaar klant bij KPN (eerst bij HetNet en daarna dus KPN). Ik verbaas me al jaren over de grote cadeau's die nieuwe klanten krijgen. Ik weet daarbij dat er mensen zijn die elk jaar switchen van bijvoorbeeld KPN naar Ziggo en omgekeerd en dus elke keer van alles en nog wat krijgen. Als vaste trouwe klant moet je het doen met ‘cadeautjes’ als gratis films die je kunt kijken. Mijn huidige verlengingsaanbod is bij een nieuw abonnement voor 2 jaar: € 7,50 korting gedurende 6 maanden (dat is wel eens ooit rianter geweest). Ik heb een internet-tv-bel abonnement en vier mobiele abonnementen (goed voor een maandelijkse kostenpost van ruimt 160 euro! Ik had wel een rianter verlengingsaanbod verwacht. Daarnaast zou het niet verkeerd zijn om trouwe klanten echt te belonen (en niet degene die elk jaar switchen!!)
Nieuwe klanten krijgen meer aanbiedingen dan vaste klanten
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hoi ​
Ik kan je vertellen dat die welkomstkorting echt bedoeld is als eenmalige korting wanneer je overstapt. Het is een welkomstcadeau en zo krijgen nieuwe klanten een warm welkom. Daarna proberen we klanten tevreden te houden met de kwaliteit van onze diensten en service. Naast dit bieden we klanten ook Combivoordelen aan en krijgen ze af en toe leuke extraatjes. En heel af en toe zit er wel eens iets meer in het vat als je belt met ons en vraagt naar een verlengkorting. Hiermee proberen klanten tevreden te stellen en niet over te laten stappen naar een andere provider. Weet dat je bij KPN ook altijd vooraan zit wat betreft innovaties en nieuwe technologie.
We zijn zeker zeer blij met jou als klant en hopelijk blijf je voorlopig nog even bij ons!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.