Skip to main content
Beantwoord

Aanbieding nieuw abonnement niet nagekomen zoals afgesproken

• January 3, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Aangezien ik zeer teleurgesteld ben in de levering van KPN, wil ik anderen waarschuwen niets van de beloftes te vertrouwen en alles vast te leggen en na te checken.

Ik ben ruim 12 jaar een zeer tevreden klant geweest bij xs4all. Helaas door een genoodzaakte kosten besparing ben ik naar ziggo gegaan. In oktober deed KPN een aanbod om terug te komen.
Mij werd 10euro minder beloofd (65euro ipv 75 bij ziggo) en een gameconsole met 5 spellen. Echter let op:

• Bij Ziggo is opnemen standaard inbegrepen en geen apart/los bestel item zoals bij KPN; Dus 5 euro bij betalen.
  • Bij Ziggo is de virusscanning inbegrepen. Dus nogmaals 5 euro erbij...

Een klacht ingediend en bewijs overlegd. Je wordt gewoon “uitgelachen”, had ik maar de kleine lettertjes moeten lezen en alle beloftes van de verkoper moeten vastleggen en verifieren.

En de gameconsole? Die komt zonder de beloofde 5 spellen. Kaal dus! Compleet waardeloos.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemorgen ​@RicoHenIP, welkom op onze community. 
Ik vrees dat ik er hier ook niet echt een oplossing voor heb, maar ontzettend balen om hier zo achteraf achter te komen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2025

Goedemorgen ​@RicoHenIP, welkom op onze community. 
Ik vrees dat ik er hier ook niet echt een oplossing voor heb, maar ontzettend balen om hier zo achteraf achter te komen!