Skip to main content
Beantwoord

Onterechte afschrijving door KPN

• January 19, 2025
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Kpn heeft ten onrechte geld van mijn rekening gehaald,(waar ik niets van wist)gelukkig zit ik nog binnen de 2 weken opzeg termijn,en natuurlijk moeten en gaan ze het geld terug storten,doen ze dit niet ? dan gaan ze wat mee maken,ook de modem wordt per direkt retour gezonden.Ik wil niets meer te maken hebben met hun.Laat ze barsten daar bij kpn. 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@M X 

Welkom op de community van KPN.

Dat is ferme taal die je gebruikt.
Het kan namelijk gebeuren dat KPN jouw abonnementsgeld binnen de eerste twee weken van je bankrekening afschrijft, omdat je bij KPN vooraf betaald en dus niet achteraf.
Daarnaast speelt ook nog mee, in welke facturatie cyclus je bent ingedeeld door het systeem.

Binnen je Mijn KPN account vindt je de factuur terug, en daarop kun je precies zien waaraan je betaald, en voor welke tijdsperiode dat is.
Dit gebeurt bij meer nieuwe klanten, ook bij andere providers waarbij je vooraf je abonnementskosten betaald.

Wil je jouw bestelling annuleren binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht), dan die je daar wel even de klantenservice voor te bellen, zodat een medewerker dat voor jouw in orde kan maken.

Met alleen het terugsturen van het modem, annuleer je jouw abonnement dus niet.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: 
bestelling annuleren

Telefoonnummer: 0800-0402 

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Alles wat je teveel hebt betaald, zal KPN dan weer terugstorten op je bankrekening.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@M X 

Welkom op de community van KPN.

Dat is ferme taal die je gebruikt.
Het kan namelijk gebeuren dat KPN jouw abonnementsgeld binnen de eerste twee weken van je bankrekening afschrijft, omdat je bij KPN vooraf betaald en dus niet achteraf.
Daarnaast speelt ook nog mee, in welke facturatie cyclus je bent ingedeeld door het systeem.

Binnen je Mijn KPN account vindt je de factuur terug, en daarop kun je precies zien waaraan je betaald, en voor welke tijdsperiode dat is.
Dit gebeurt bij meer nieuwe klanten, ook bij andere providers waarbij je vooraf je abonnementskosten betaald.

Wil je jouw bestelling annuleren binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht), dan die je daar wel even de klantenservice voor te bellen, zodat een medewerker dat voor jouw in orde kan maken.

Met alleen het terugsturen van het modem, annuleer je jouw abonnement dus niet.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: 
bestelling annuleren

Telefoonnummer: 0800-0402 

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Alles wat je teveel hebt betaald, zal KPN dan weer terugstorten op je bankrekening.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@M X, ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar als jij binnen 14 dagen na ingaan van het abonnement, hebt opgezegd dan ontvang je een credit nota waarbij al het teveel betaalde wordt teruggestort.