Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de facturen van 2023 ontvangen per mail?

  • 19 januari 2025
  • 14 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik wil graag de facturen  jan tm april ontvangen per mail

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Wardaben 

De vernieuwde MijnKPN website is vanaf 15 januari beschikbaar voor alle klanten.

Hierin kan je de facturen nu tot 30 maanden terug downloaden, ruim voldoende voor heel 2023.

Bekijk origineel

14 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17599 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2025

Hallo ​@Wardaben 

De vernieuwde MijnKPN website is vanaf 15 januari beschikbaar voor alle klanten.

Hierin kan je de facturen nu tot 30 maanden terug downloaden, ruim voldoende voor heel 2023.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 januari 2025

Nee dit kan niet. Ik kan de facturen tot en met mei 2023 downloaden. 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17599 reacties
  • 19 januari 2025

Heb je daarvoor wel de hierboven genoemde link → MijnKPN website gebruikt?

Probeer het anders via de → MijnKPN app , daar zijn de 30 maanden al langer beschikbaar.


  • 3325 reacties
  • 19 januari 2025

Ik kan in de app terug tot juli 2022.


JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8361 reacties
  • 19 januari 2025

Ik kan terug t.e.m. augustus 2022 ​@Wardaben via de Mijn KPN app.

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17599 reacties
  • 19 januari 2025

Ik kan via MijnKPN website én app terug tot augustus 2022.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • 19 januari 2025
Wardaben schreef:

Nee dit kan niet. Ik kan de facturen tot en met mei 2023 downloaden. 

​@Wardaben 

Dan kun je het beste de cookies en de browsergeschiedenis wissen. 
 

Dan lukt het daarna wel om de laatste 30 facturen via MijnKPN te downloaden. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • 19 januari 2025
Noordzee schreef:
Wardaben schreef:

Nee dit kan niet. Ik kan de facturen tot en met mei 2023 downloaden. 

​@Wardaben 

Dan kun je het beste de cookies en de browsergeschiedenis wissen. 
 

Dan lukt het daarna wel om de laatste 30 facturen via MijnKPN te downloaden. 

​@Wardaben 

Is het nog gelukt na het wissen van de cookies en browsegeschiedenis? 

 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 januari 2025

Het is niet gelukt. Zowel in de app als op de website lukt het enkel onder facturen in te zien tot mei 2023


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • 20 januari 2025

Dat is apart ​@Wardaben ,

Neem dan ook contact op met de klantenservice.

Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  En dan regelen ze het verder met jou.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17599 reacties
  • 20 januari 2025

Zomaar een gedachte ​@Wardaben 
Betreft het een Internet Thuis abonnement of is het misschien een (nieuw) mobiel abonnement? Mogelijk is dat begonnen in mei 2023 en is dat de eerste factuur.


  • 3325 reacties
  • 20 januari 2025
RBxx schreef:

Zomaar een gedachte ​@Wardaben 
Is het een Internet Thuis abonnement of is het misschien een (nieuw) mobiel abonnement? Mogelijk is dat begonnen in mei 2023 en is dat de eerste factuur.

Of verhuist in mei 23?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 21 januari 2025

Hi ​@Wardaben, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Ik denk ook graag mee en ben benieuwd of het inmiddels gelukt is om de facturen in te zien. Ik heb het zojuist hier ook getest en dit moet mogelijk zijn. Kan het zijn zoals al gevraagd dat je eerste factuur pas in in mei is gekomen? Of dat je verhuisd bent en een nieuw abonnement hebt afgesloten rond die tijd? Bij een nieuw abonnement krijg je namelijk ook een nieuw klantnummer en zie je de oude facturen dus niet in Mijn KPN. 

Ik hoor graag van je. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • 24 januari 2025
Noordzee schreef:

Dat is apart ​@Wardaben ,

Neem dan ook contact op met de klantenservice.

Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  En dan regelen ze het verder met jou.

​@Wardaben 

Is het opvragen gelukt bij de klantenservice?