Op 19 oktober hield rond het middaguur mijn tv er mee op. Geen internet gaven tv en mobiel aan. Na alle online stappen te hebben gevolgd had ik nog geen internet, gebeld met de klantenservice. Zij konden mij niet verder helpen en dus kwam er 21 oktober een monteur langs, die kreeg het niet voor elkaar dus moest het doorgezet worden naar “netwerk”. Op 26 oktober kwam daar een monteur van langs maar helaas, ook dat lukte niet. In totaal zijn er 7 monteurs in de periode van oktober tot midden december langs geweest en niemand krijgt t opgelost.
In deze periode heb ik bijna twee wekelijks met de klantenservice gebeld voor oplossingen, de toegestuurde 4g modem alsmede digitenne was niet werkend te krijgen. Over de maanden oktober december hebben ze de kosten voor internet en tv gehalveerd ( wat nog steeds teveel is voor diensten die je niet kan gebruiken)
De laatste monteur in december gaf aan dat het nog wel maanden kon gaan duren, hierop heb ik ontbinding van mij 2 jarige contract ( was sinds augustus liep) aangevraagd en dat is toegekend. Wel zat er een maand opzeg termijn op maar de kosten van die maand zou ik niet hoeven te betalen.
Jullie raden het al die maand moest ik de volle mep betalen.
ik heb tientallen keren gebeld met de klantenservice. Er liggen tig terugbel verzoeken en zelfs bel afspraken met datum en tijdstip die niet nagekomen worden. Ik heb meerdere verzoeken gedaan tot terug storten van het bedrag maar anders dan “we zoeken het uit en bellen u terug” kom ik niet.
Dan sturen ze wel een mail na of ik niet toch klant wil blijven? Zelf daarna heb ik gebeld dat als de storing opgelost was ik wel wilde blijven maar nee die is er op dit moment nog steeds. Waarom zou ik dan een nieuw contract afsluiten?
iemand enig idee wat ik nog kan om geld terug te krijgen of is dit een bekend probleem en moet ik 4 maand als verloren beschouwen?