Skip to main content
Beantwoord

Internet storing van ruim 3 maand, hoe krijg ik geld terug?

• 1 februari 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Op 19 oktober hield rond het middaguur mijn tv er mee op. Geen internet gaven tv en mobiel aan. Na alle online stappen te hebben gevolgd had ik nog geen internet, gebeld met de klantenservice. Zij konden mij niet verder helpen en dus kwam er 21 oktober een monteur langs, die kreeg het niet voor elkaar dus moest het doorgezet worden naar “netwerk”. Op 26 oktober kwam daar een monteur van langs maar helaas, ook dat lukte niet. In totaal zijn er 7 monteurs in de periode van oktober tot midden december langs geweest en niemand krijgt t opgelost. 
In deze periode heb ik bijna twee wekelijks met de klantenservice gebeld voor oplossingen, de toegestuurde 4g modem alsmede digitenne was niet werkend te krijgen. Over de maanden oktober  december hebben ze de kosten voor internet en tv gehalveerd ( wat nog steeds teveel is voor diensten die je niet kan gebruiken) 

De laatste monteur in december gaf aan dat het nog wel maanden kon gaan duren, hierop heb ik ontbinding van mij 2 jarige contract ( was sinds augustus liep) aangevraagd en dat is toegekend. Wel zat er een maand opzeg termijn op maar de kosten van die maand zou ik niet hoeven te betalen. 
Jullie raden het al die maand moest ik de volle mep betalen. 

ik heb tientallen keren gebeld met de klantenservice. Er liggen tig terugbel verzoeken en zelfs bel afspraken met datum en tijdstip die niet nagekomen worden. Ik heb meerdere verzoeken gedaan tot terug storten van het bedrag maar anders dan “we zoeken het uit en bellen u terug” kom ik niet.

Dan sturen ze wel een mail na of ik niet toch klant wil blijven? Zelf daarna heb ik gebeld dat als de storing opgelost was ik wel wilde blijven maar nee die is er op dit moment nog steeds. Waarom zou ik dan een nieuw contract afsluiten?

iemand enig idee wat ik nog kan om geld terug te krijgen of is dit een bekend probleem en moet ik 4 maand als verloren beschouwen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Becolorful ,

Wat een vervelend verhaal!

Je kunt nog een keer de klantenservice vragen om jou te bellen.     

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

Je kunt verder altijd nog het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36395 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2025

Hallo ​@Becolorful ,

Wat een vervelend verhaal!

Je kunt nog een keer de klantenservice vragen om jou te bellen.     

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

Je kunt verder altijd nog het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7487 reacties
  • 3 februari 2025

Goedemorgen ​@Becolorful , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Het is (uiteraard) niet de bedoeling dat je betaalt voor diensten die je nooit hebt kunnen gebruiken dus goed dat je hier melding van maakt. In dit geval zou ik inderdaad het bovenstaande advies van ​@Noordzee opvolgen en hiervoor een klacht indienen (daarom heb ik dit antwoord ook meteen gemarkeerd als 'best answer'). Na het invullen van dat formulier, zal een collega van de klachtenafhandeling contact met je opnemen om je klacht nader te bespreken en kijken of jullie tot een oplossing kunnen komen. Uiteraard hoop ik op een voor jou goede uitkomst!

Reageer