Hallo ​@MvdKolk ,
Je geeft aan dat het om online aankopen gaat. KPN gaat jou die kosten niet vergoeden.
Voor de toekomst:
Als het een aankoop via een appstore (playstore) betreft, zorg dan dat het betalen via jouw KPN factuur daar niet als optie opgenomen is.
Zie deze pagina.
Aanvulling :
Bij elke factuur zit een specificatie en daarop is elke aankoop apart terug te vinden met de naam van de (app)store, specificatie van de aankoop (naam of transactie kenmerk), aankoopbedrag en aankoopmoment. Ook is de recente aankoopgeschiedenis terug te vinden in de (app)store:
Ik weet niet van welke (app) store je gebruik maakt, dus ik leg het uit voor Android en iOS (als je gebruik maakt van een tablet, raad ik je aan om daar ook de stores te controleren):
Online aankoop beheren in Android:
Belangrijk: Als je de app verwijdert, wordt je abonnement niet opgezegd.
- Open de Google Play-app.
- Tik rechtsboven op het profielicoon.
- Tik op Betalingen en abonnementen
Abonnementen. - Selecteer het abonnement dat je wilt opzeggen.
- Tik op Abonnement opzeggen.
- Volg de instructies.
Tip: Als je een abonnement hebt bij een app en de app uit Google Play wordt verwijderd, wordt je toekomstige abonnement niet automatisch opgezegd. Je moet de opzegging apart doen. Je krijgt geen terugbetaling voor eerdere abonnementen.
Bron: Google support
Online aankoop beheren in iOS (iPhone, iPad of iPod touch)
- Open de Instellingen-app.
- Tik op uw naam.
- Tik op 'Abonnementen'.
- Tik op het abonnement dat u wilt beheren. Wordt het abonnement dat u zoekt niet weergegeven?
- Tik op 'Annuleer abonnement'.
Bron: Apple support