Skip to main content
Beantwoord

KPN sluit glasvezel niet aan, waardoor voor mobiele abonnement het volle bedrag wordt gerekend

• February 8, 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedendag,

Ik wil een klacht indienen. Ik heb al jaren een abonnement bij KPN en deze heb ik in januari verlengt. Met grote spijt tot nu. 
Er was een beter abonnement voor dezelfde prijs beschikbaar. Deze kon nog niet worden aangepast omdat het de eerste maand was. Nu de volgende maand is de abonnement er niet meer voor die prijs maar €1 duurder. Dit kan niet aangepast worden voor de aanbieding. Wat belachelijk! Voor een vaste klant! 

Verder heb ik een glasvezel abonnement afgenomen zodat ik kon profiteren van de combivoordeel. Glasvezel is nog niet aangesloten dus ik betaal al maanden het volledige bedrag. Hier kan ook niks aan gedaan worden. Want ze verschuiven zonder wat te melden gewoon het abonnement van glasvezel op. Aan de telefoon mooie verhalen dat ze komen, maar ze komen alsmaar niet. Ik voel mij als vaste klant niet gehoord en in het ootje genomen. Nu dure abonnementen afgesloten voor nada.

ik hoop dat er iemand van kpn wel op staat voor zijn vaste klanten, want als het zo door gaat stap ik over. Dit is niet wat jullie beloven. Een mondelinge belofte is ook een belofte. Zeker als het ook in het contract staat. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Debbiie2, welkom op onze community. Ik vrees dat ik hier inhoudelijk ook niet echt een oplossing voor heb op dit moment.

Het klopt dat je in de eerste maand je abonnement niet kunt wijzigen en het aanbod kan ook veranderen.

Ook wel ontzettend balen dat je nu het combivoordeel misloopt. Heb je al enig zicht op wanneer de glasvezelkabel aangesloten gaat worden?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• February 8, 2025

Er was een beter abonnement voor dezelfde prijs beschikbaar. Deze kon nog niet worden aangepast omdat het de eerste maand was. Nu de volgende maand is de abonnement er niet meer voor die prijs maar €1 duurder.

Dat abonnement had sowieso voor jou niet beschikbaar geweest. 

Een klant kan iedere maand zijn abonnement aanpassen. Maar daarbij zijn alleen de mogelijkheden met bijbehorende prijzen mogelijk die beschikbaar waren op het moment van afsluiten. 

Dus als KPN later de prijzen verlaagd of acties heeft, dan zijn die niet beschikbaar voor een bestaande klant die zijn abonnement veranderd. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Hoi ​@Debbiie2, welkom op onze community. Ik vrees dat ik hier inhoudelijk ook niet echt een oplossing voor heb op dit moment.

Het klopt dat je in de eerste maand je abonnement niet kunt wijzigen en het aanbod kan ook veranderen.

Ook wel ontzettend balen dat je nu het combivoordeel misloopt. Heb je al enig zicht op wanneer de glasvezelkabel aangesloten gaat worden?