Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag overstappen van XS4all naar KPN met korting

• 17 februari 2025
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Hallo kpn.

Ik ben al dik 22 jaar abonnement houder bij jullie met mijn mobiel met 3 abbo's

Nu is mijn internet nog van xs4all dag zie bij u dat je bij over stappen een tv kan krijgen dus pot dikke meer dan een uur hier voor in de wacht gezet en het antwoord gekregen dat ik geen recht heb op de aktie om dat ik dus al gezien word als klant om dat jullie soort van 1 bedrijf zijn grof weg gezien maar ook weer niet helemaal dus kan wel over stappen maar krijg niets kado en als ik dat wel zou willen moet ik 6 manden naar een andere provider.nou dat dan ook mooi om je klanten op die manier binnen te houden.wel een beetje raar vin u niet zo lang al klant en dat zo af gedankt worden.

Maar idd wat de beste man zij (niet direct)zal is bij de concurrentie gaan lobbyen Kijken of die hun klanten wel waarderen voor hun trouwheid,sorry kpn maar vind dit tog wel heel erg jammer van jullie.prettige dag verder 

Beste antwoord door JanD

Je wordt door KPN niet als nieuwe klant gezien, maar als bestaande, dat is bij Telfort klanten niet anders.

@Dj85 

Bekijk origineel

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8586 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2025

Je wordt door KPN niet als nieuwe klant gezien, maar als bestaande, dat is bij Telfort klanten niet anders.

@Dj85 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7648 reacties
  • 20 februari 2025

Hi ​@Dj85! Wat JanD aangeeft klopt, en ik snap dat je het jammer vindt als bepaalde acties niet op jou van toepassing zijn. 

Je kunt wel altijd in je MijnKPN kijken of je abonnement niet goedkoper kan. Dat loont altijd!

Daarnaast hebben we sinds kort ook nieuwe Combivoordelen. Vergelijk die goed met je huidige voordelen, en wie weet valt er die weg ook nog wat moois aan je abonnement toe te voegen. 🙂

Mocht het je echt om de welkomstcadeaus gaan, dan zal een overstap om de zoveel tijd van provider naar provider inderdaad de enige oplossing zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 februari 2025

Ja ga ik ook doen.want voor jullie is geld verdienen is natuurlijk veel belangrijker dan trouwe klanten die al 22 jaar bij jullie zijn te houden, en die misschien eens een keer daar voor te belonen ipv ze te vertellen dat ze dan idd maar naar de concurrentie moetten gaan pfff wat een grap dat het eigen personeel dus gewoon aan geeft na zo snel alles af loopt wens ik jullie de groetjes 💪🏻ga voor al zo door hahaha 

Reageer