Skip to main content
Beantwoord

Niet de toegezegde korting op combinatie KPN mobiel en Solcon glasvezelcontract ontvangen

• 22 februari 2025
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik wil doorgeven dat ik recht heb op 7,5 euro korting op mijn KPN mobiel abonnement. Ik ben namelijk op het advies van KPN op 13 januari 2025 overgestapt van Caiway naar Solcon glasvezel internet. Dat zou dan een combi contract worden en een korting van 7,50 euro opleveren naast een onbeperkt mobiele data bundel in NL en 75 GB in het buitenland. Een goeie deal, dacht ik. 

Alles is inmiddels inclusief nummeroverdracht en opzegging bij Caiway geregeld. De techniek is ook geïnstalleerd en werkt naar behoren. Alleen de toegezegde korting is niet doorgevoerd. Er wordt volgens het KPN contract eind februari 35 euro afgeschreven, maar dat zou 27,50 euro moeten zijn. 

Het is voor mij een grote ergernis dat ik nergens op Mijn KPN iets aan informatie kan vinden die iets duidelijk maakt over dit combi contract KPN/Solcon. Inmiddels ben ik begin februari in de KPN winkel geweest waar ik te horen kreeg dat ik het moest afwachten, want zodra ik Solcon glasvezel internet afneem komt er een seintje bij KPN binnen om dit administratief te corrigeren. 

Goed op 13 februari is de knop daadwerkelijk overgegaan en zoals ik al eerder schreef werkt alles naar behoren, maar ik heb van KPN niets vernomen. In Mijn KPN staat alleen mijn nieuwe mobiel pakket (35,00 euro) vermeld, maar meer ook niet.

Beste KPN service mensen LAAT IETS VAN JULLIE HOREN!!! Ik kan op jullie site deze klacht nergens kwijt. Ik kom voortdurend in eindeloze voorgeprogrammeerde Q&A's terecht. Maar informatie over het aanbod van KPN mobiel en Solcon glasvezel pakket is niet te vinden. 

Kortom: doe daar wat aan. 

Groet Ron Bannink

Admin: bericht aangepast en privégegevens verwijderd

Beste antwoord door Noordzee

OK ​@RonBan ,

Aanmelden voor Solcon Compleet Extra's doe je via Solcon Serviceweb.

bron: 

https://www.kpn.com/service/solcon

Bij "Zo werkt het", punt drie.  

punt vier: Binnen zeven 7 dagen na je aanmelding krijg je een bericht van Solcon. Hierin staat wanneer jouw voordelen ingaan.

Bekijk origineel

7 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 februari 2025

Mijn verhaal moet natuurlijk niet op dit forum, maar waar kan ik dit probleem dan wel sdignaleren, zodat KPN in beweging komt. Ik kom geen service emailadres tegen. Of ik ben blind😎. RonBan

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36525 reacties
  • 22 februari 2025

Hallo ​@RonBan ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3411 reacties
  • 22 februari 2025
RonBan schreef:

Maar informatie over het aanbod van KPN mobiel en Solcon glasvezel pakket is niet te vinden. 

Combineer KPN Mobiel met Solcon Internet

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 februari 2025

Die heb ik allemaal nagelopen, maar nergens kan ik op Mijn KPN iets vinden naast mijn mobiel contract. Ik heb nog wel mijn bankgegevens kunnen wijzigen, maar verder houd het op.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36525 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2025

OK ​@RonBan ,

Aanmelden voor Solcon Compleet Extra's doe je via Solcon Serviceweb.

bron: 

https://www.kpn.com/service/solcon

Bij "Zo werkt het", punt drie.  

punt vier: Binnen zeven 7 dagen na je aanmelding krijg je een bericht van Solcon. Hierin staat wanneer jouw voordelen ingaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 februari 2025

Oké ik heb op Solcon Service web mijn pakket (nog een keer?) geactiveerd. Dit vind ik wel vreemd omdat ik al prima kon werken op internet en mijn tv werkte ook prima. Daarom dacht ik dat ik iets bij KPN moest aanvinken.

Maar goed, deze handeling heb ik over het hoofd gezien, mijn fout. Sorry!

Ik wacht het nu af of mijn korting wel wordt toegekend.

Tot zover bedankt voor uw duidelijke aanwijzingen🤗.

Groet Ron

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36525 reacties
  • 22 februari 2025

Graag geholpen👍🏽 Als het goed is, is het binnen een week nu door Solcon geregeld. 

Reageer