Ik wil doorgeven dat ik recht heb op 7,5 euro korting op mijn KPN mobiel abonnement. Ik ben namelijk op het advies van KPN op 13 januari 2025 overgestapt van Caiway naar Solcon glasvezel internet. Dat zou dan een combi contract worden en een korting van 7,50 euro opleveren naast een onbeperkt mobiele data bundel in NL en 75 GB in het buitenland. Een goeie deal, dacht ik.
Alles is inmiddels inclusief nummeroverdracht en opzegging bij Caiway geregeld. De techniek is ook geïnstalleerd en werkt naar behoren. Alleen de toegezegde korting is niet doorgevoerd. Er wordt volgens het KPN contract eind februari 35 euro afgeschreven, maar dat zou 27,50 euro moeten zijn.
Het is voor mij een grote ergernis dat ik nergens op Mijn KPN iets aan informatie kan vinden die iets duidelijk maakt over dit combi contract KPN/Solcon. Inmiddels ben ik begin februari in de KPN winkel geweest waar ik te horen kreeg dat ik het moest afwachten, want zodra ik Solcon glasvezel internet afneem komt er een seintje bij KPN binnen om dit administratief te corrigeren.
Goed op 13 februari is de knop daadwerkelijk overgegaan en zoals ik al eerder schreef werkt alles naar behoren, maar ik heb van KPN niets vernomen. In Mijn KPN staat alleen mijn nieuwe mobiel pakket (35,00 euro) vermeld, maar meer ook niet.
Beste KPN service mensen LAAT IETS VAN JULLIE HOREN!!! Ik kan op jullie site deze klacht nergens kwijt. Ik kom voortdurend in eindeloze voorgeprogrammeerde Q&A's terecht. Maar informatie over het aanbod van KPN mobiel en Solcon glasvezel pakket is niet te vinden.
Kortom: doe daar wat aan.
Groet Ron Bannink
Admin: bericht aangepast en privégegevens verwijderd