Op 17-12-2024 heb ik telefonisch mijn contract verlengt voor 24 maand. Dit betrof een Hussel abbonement met Internet en TV. Het contract zou met terug werkende kracht in gaan op 1-12-2024. Omdat ik al jaren vaste klant ben, ook met mobiele abonnementen konden ze een mooie aanbieding maken. Het 1e jaar zou mij €25,- per maand kosten en het 2e jaar €84,20. Over 2 jaar gezien betaald je dan gemiddeld €54,60 per maand. Dat vond ik een mooie prijs en zeker niet onrealistisch.
De 1e 3 maanden kreeg ik netjes een factuur van €25,-, niets aan de hand. Maar afgelopen zondag volgde een nieuwe factuur en die was flink hoger met daarbij correcties van de afgelopen periode.
waarop ik gisterenavond heb gebeld met de KPN klantenservice. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die mij niet kon helpen en alleen zei dat mijn contract niet kon en ik het maar diende te accepteren. Hij bracht zelfs advies uit om geen juridische stappen te ondernemen want dit zou voor mij slechter uitvallen. Vervolgens kon hij geen oplossing bieden en verbrak de verbinding.
Op 17-12-2024 heb ik een mondelinge overeenkomst gemaakt met KPN en dit is ook 3 maand zo uitgevoerd. Hier heeft KPN zich toch gewoon aan te houden?
Laat staan dat we het hebben over de communicatieve vaardigheden van KPN, wat is dat zeer ondermaats!