Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de code om mijn welkomscadeau aan te vragen?

• 7 maart 2025
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Ik heb afgelopen maand 15 februari om precies te zijn een abonnement met welkomst cadeau afgesloten (Samsung tv). Mijn abonnement is ingegaan op 3 maart. 
ik zou na aansluiten de code ontvangen voor de tv, zodat ik deze kan bestellen.

ik heb geen code ontvangen, ook niet in spam mail. Wanneer kan ik deze verwachten? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Marlissa18 ,

Dat gaat nog ongeveer twee weken duren.  

De regels: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

bron: 

Bekijk origineel

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36618 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hallo ​@Marlissa18 ,

Dat gaat nog ongeveer twee weken duren.  

De regels: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

bron: 

Reageer