Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik pas voordelen als ik opzeg en me op naam van iemand anders opnieuw abonneer?

• 13 maart 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij zitten al ruim 20 jaar bij KPN en bel echt nooit. 

Nu zie ik dat de TV en Internet veel goedkoper kan incl toesturen van playstation 5. 

Huidige abbo 73 euro en nieuw abbo 60 euro maar let wel alleen voor nieuwe klanten. 

Hoezo de bestaande klanten benadelen. Waarom hun abbo niet aanpassen naar de € 60,00. 

Dus als je nooit ergens naar kijk betaal je gewoon teveel.

Ik moet nu mijn abbo opzeggen en op naam van mijn man een nieuw abbo sluiten en pas dan heb ik bovenstaande voordelen. 

Blijft het echt krom vinden. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Sylvia Bos-Koops ,

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) per direct net zo duur maken als de nieuwe klanten betalen door te verlengen. Overigens zonder Playstation, die worden alleen aan nieuwe klanten uitgedeeld.

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Zoals je ziet kun jij ook uitkomen op 60 euro als je alleen kiest voor internet en TV+. En dan bespaar je per direct dertien euro per maand.  

Bekijk origineel

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36435 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

Hallo ​@Sylvia Bos-Koops ,

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) per direct net zo duur maken als de nieuwe klanten betalen door te verlengen. Overigens zonder Playstation, die worden alleen aan nieuwe klanten uitgedeeld.

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Zoals je ziet kun jij ook uitkomen op 60 euro als je alleen kiest voor internet en TV+. En dan bespaar je per direct dertien euro per maand.  

Reageer