Skip to main content
Beantwoord

Internet is aangesloten maar nog niets gehoord over het iPad welkomstcadeau

  • April 8, 2025
  • 20 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik heb vorige week het internet van KPN aangesloten en had eigenlijk nu wel al een track en trace verwacht omtrent het welkomscadeau n.l de IPad .

Komt dit nog goed ?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Olem67 ,

Is niet meer na 14 dagen maar na aansluiting krijg je normaliter een dag later een track en trace.

Het is zelfs na ongeveer zeventien dagen. (Meer precies: veertien dagen+ maximaal drie werkdagen) 

 

Hieronder staat de instructie zoals KPN die heeft opgesteld: 

bron: 

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 8, 2025

Hallo ​@Olem67 , vaak krijg je die pas na 14 dagen als de wettelijke bedenktermijn is verstreken.


  • Auteur
  • Topper
  • April 8, 2025

Is niet meer na 14 dagen maar na aansluiting krijg je normaliter een dag later een track en trace.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 8, 2025

Hallo ​@Olem67 ,

Is niet meer na 14 dagen maar na aansluiting krijg je normaliter een dag later een track en trace.

Het is zelfs na ongeveer zeventien dagen. (Meer precies: veertien dagen+ maximaal drie werkdagen) 

 

Hieronder staat de instructie zoals KPN die heeft opgesteld: 

bron: 

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

 


  • Auteur
  • Topper
  • April 8, 2025

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

 

Ik heb het abonnement al in januari 2025 aangevraagd en is op 4 april ingegaan .

Had nu dus wel een track en trace moeten hebben. Ben bang dat ze ons zijn vergeten m.b.t. de IPad.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 8, 2025

Jij haalt deze informatie erbij (mogelijk uit een oud topic), maar dat is niet meer de huidige werkwijze. 
 

Als jouw abonnement op 4 april 2025 is ingegaan, dan ontvang je rond 23 april 2025 de Track & Trace van de partner Sidekix. 
 

Zie verder mijn eerdere reactie met daarbij de link naar de kennisbank waar de huidige werkwijze staat beschreven.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Olem67, welkom op onze community! Zoals ​@Noordzee noemt is het inderdaad twee weken waarna je je welkomstcadeau kunt verwachten. Waar heb jij de informatie vandaan dat het een werkdag na de start van je abonnement zou zijn? Dan pas ik dat aan.


  • Auteur
  • Topper
  • April 10, 2025

Ik had dit antwoord gevonden op deze community maar zag dat dit van een jaar geleden was dus nu niet meer van toepassing klaarblijkelijk.

Ook dacht ik dat de bedenktijd inging op het moment dat je het abonnement aanvroeg dus in ons geval januari.

Maar het gaat dus in zodra het abonnement is gestart .

Dan wachten we vrolijk nog even af ,ben in ieder geval gerustgesteld dat het goed komt.


  • Auteur
  • Topper
  • April 19, 2025

Wettelijke bedenktijd is nu voorbij maar ik heb nog geen track en trace mogen ontvangen .Moet ik me nu zorgen maken ?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als het goed is zou je m deze week moeten ontvangen ​@Olem67, laat je ons weten als je m binnen hebt?


  • Auteur
  • Topper
  • April 22, 2025

We hebben nog steeds geen track & trace ontvangen ben bang dat dit ook niet meer gaat gebeuren .Nu 18 dagen geleden al aangesloten .


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Olem67 heb je de iPad inmiddels binnen?


  • Auteur
  • Topper
  • April 29, 2025

Nee,zit nog steeds te wachten.Er was waarschijnlijk iets fout gegaan.


  • Auteur
  • Topper
  • May 8, 2025

Nog steeds geen iPad binnen.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat duurt wel erg lang zo, heb je mijn telefonische collega's hierover al gesproken?


  • Auteur
  • Topper
  • May 12, 2025

Ik krijg steeds te horen “ waarschijnlijk deze week” maar helaas nog geen iPad ontvangen.
Dus het bekende aan het lijntje 😢

Denk ook niet dat de iPad nog wordt geleverd .


MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 12, 2025

Ik krijg steeds te horen “ waarschijnlijk deze week” maar helaas nog geen iPad ontvangen.
Dus het bekende aan het lijntje 😢

Denk ook niet dat de iPad nog wordt geleverd .

Hopelijk kan ​@Thomas van KPN nog misschien iets betekenen 


  • Auteur
  • Topper
  • May 12, 2025

@Vinny123 

Klaarblijkelijk toch geen verschil tussen nieuwe en vaste klanten want ik heb dus ook geen iPad 🤔 

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik kan hier helaas niets in betekenen.


  • Auteur
  • Topper
  • May 17, 2025

iPad is vandaag geleverd .😃 Gelukkig toch nog goed gekomen.👍🏻


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah top! Fijn! Bedankt voor je terugkoppeling ​@Olem67, sorry dat het zo lang heeft moeten duren!