Skip to main content
Beantwoord

Wens geen factuur meer met de post te ontvangen

• April 14, 2025
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Graag wil ik dat jullie uitzetten dat ik de factuur per post ontvang. Dit kost me 1,95 en ik heb dit nooit aangezet. Waarom staat dit ineens aan, ik krijg sinds mijn nieuwe abonnement ineens per post de factuur, hoezo? Ik wil graag dat jullie dit bedrag wat ik teveel betaald heb terug storten op mijn rekening. 

Ik kan mijn gegevens ook niet achterlaten want ik kan jullie via geen weg benaderen. Benieuwd of het via deze community wel lukt.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@de Jong2 ,

Zover ik weet kun je dit niet via MijnKPN regelen, wel sowieso via de klantenservice. Die gaan jou dan ook vertellen dat er geen restitutie gaat volgen. 

Je kunt hiervoor vanaf morgen 8.00 bellen met de KPN klantenservice op 0800-0402. 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 14, 2025

Beste ​@de Jong2 , dat kun je zelf in MijnKPN regelen, anders morgen via 0800 0402 of in de lokale KPN winkel 

Standaard staat papieren factuur nooit aan, juist omdat dit geld kost.

KPN gaat dan ook niets vergoeden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 14, 2025

Hallo ​@de Jong2 ,

Zover ik weet kun je dit niet via MijnKPN regelen, wel sowieso via de klantenservice. Die gaan jou dan ook vertellen dat er geen restitutie gaat volgen. 

Je kunt hiervoor vanaf morgen 8.00 bellen met de KPN klantenservice op 0800-0402. 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@de Jong2.

Goed om te zien dat je hierboven al op weg geholpen bent. Dit kun je inderdaad laten aanpassen/rechtzetten via onze klantenservice. Via die weg kan ook de juiste (en benodigde) verificatie gedaan worden. Ik verwacht dat 't dan zo geregeld is.