Skip to main content
Beantwoord

Opzegging online gedaan wegens slechthorendheid, geen bevestiging ontvangen

  • April 14, 2025
  • 4 reacties
  • 18 keer bekeken

Hi ​@CRx, dit is opgelost. Je hebt een privébericht van mij ontvangen. 

Beste Alex,
Ik heb 6 weken geleden opgezegd via het formulier en daar een bevestigingsmail van gehad. Maar tot op heden nog geen bevestiging ontvangen dat mijn abonnement daadwerkelijk per eind datum contract wordt opgezegd. Heb je een privébericht gestuurd.

Beste antwoord door Alex van KPN

@MJP2024, ik heb de bevestiging gekregen dat de opzegging nu is verwerkt op 14 mei. Deze bevestiging is viaook e-mail naar je toegestuurd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 16, 2025

Hi ​@MJP2024, ik denk uiteraard graag mee. 

Goed dat je de bevestiging nog hebt van het ingevulde formulier. Ik heb geantwoord op je bericht. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 24, 2025

@MJP2024, ik heb de bevestiging gekregen dat de opzegging nu is verwerkt op 14 mei. Deze bevestiging is viaook e-mail naar je toegestuurd. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 24, 2025

@MJP2024, ik heb de bevestiging gekregen dat de opzegging nu is verwerkt op 14 mei. Deze bevestiging is via e-mail naar je toegestuurd. 

 

Hartelijk dank voor je hulp, ik heb de bevestiging inmiddels ontvangen!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 24, 2025

Graag gedaan uiteraard.