Skip to main content
Beantwoord

Alles geïnstalleerd en bedenktijd over, maak ik nog kans op een PlayStation?

• April 27, 2025
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Hee team,

Vandaag alles laten installeren — check! 14 dagen herroepingspret — dubbelcheck! Maar... hebben jullie enig idee of er nog PlayStations in de schatkist liggen? Zit ik nog safe, of moet ik alvast tissues klaarleggen?? 

Gr.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Lazar 

Welkom op de community van KPN.

De wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaat in op de dag dat het KPN modem aangesloten en geactiveerd is op het glasvezelnetwerk van KPN.
Dus als dat in jouw geval net is gebeurd, dan gaan die 14 dagen vanaf dat moment dus lopen.

Nadat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen zijn verlopen, in jouw geval de tweede week van mei, krijg je vanzelf een e-mail met daarin een voucher om de Playstation gratis te bestellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Lazar 

Welkom op de community van KPN.

De wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaat in op de dag dat het KPN modem aangesloten en geactiveerd is op het glasvezelnetwerk van KPN.
Dus als dat in jouw geval net is gebeurd, dan gaan die 14 dagen vanaf dat moment dus lopen.

Nadat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen zijn verlopen, in jouw geval de tweede week van mei, krijg je vanzelf een e-mail met daarin een voucher om de Playstation gratis te bestellen.

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 28, 2025

De bedenktijd van 14 dagen geldt ook voor aansluiting en activatie op het kopernetwerk van kpn. Lang niet iedere abonnee kan al gebruik maken van glasvezel.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 28, 2025

Vandaag alles laten installeren

Je bedenktijd van 14 dagen gaat dus vandaag in. Nog even geduld.