Skip to main content
Beantwoord

Ik ben de coupon code kwijt voor de gratis kaarten voor het Rijksmuseum

• April 29, 2025
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik had 2 gratis kaarten van het Rijksmuseum maar kan de couponcode niet vinden in de mail, kunt u deze alsnog naar mij toesturen?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@Kirasam. Welkom op de KPN Community! Dat lijkt me een leuk uitje en als je gratis er naar toe kunt is dat nog beter natuurlijk. 

Via welke actie heb je meegedaan om deze kaarten te winnen? Of heb je ze via onze partner Seaters kunnen bestellen? In het laatste geval kun je de kaarten via Seaters ophalen en downloaden. Dit doe je zo: 

• Ga naar seaters.com/kpn en klik op Inloggen
  • Log in met jouw KPN ID gegevens: je wordt doorgeleid naar de website van Seaters
  • Klik dan bovenaan op ‘Mijn tickets’ en daar zouden je tickets moeten staan

Als je graag in contact komt met Seaters, dan kun je daar meer informatie vinden op onze Kennisbank. Je kunt ze bijvoorbeeld een e-mail sturen via het contactformulier of ze bellen.

5 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 2, 2025

Hey ​@Kirasam. Welkom op de KPN Community! Dat lijkt me een leuk uitje en als je gratis er naar toe kunt is dat nog beter natuurlijk. 

Via welke actie heb je meegedaan om deze kaarten te winnen? Of heb je ze via onze partner Seaters kunnen bestellen? In het laatste geval kun je de kaarten via Seaters ophalen en downloaden. Dit doe je zo: 

• Ga naar seaters.com/kpn en klik op Inloggen
  • Log in met jouw KPN ID gegevens: je wordt doorgeleid naar de website van Seaters
  • Klik dan bovenaan op ‘Mijn tickets’ en daar zouden je tickets moeten staan

Als je graag in contact komt met Seaters, dan kun je daar meer informatie vinden op onze Kennisbank. Je kunt ze bijvoorbeeld een e-mail sturen via het contactformulier of ze bellen.

• Nieuwkomer
  • June 25, 2025

Vandaag had ik mijn twee kaartjes voor het Rijksmuseum willen aanvragen - dit kan tot 30 juni - maar het bleek dat in het e-mailbericht geen code stond vermeld op grond waarvan ik de kaartjes kon aanvragen bij het Rijksmuseum. 

Mijn e-mailadres is info@xxxxxxxx.nl en het gaat om vouchercode voor twee kaartjes voor het Rijksmuseum die ik in de mail van 26 maart 2025 had moeten krijgen - maar die staat er dus niet in.

Graag ontvang ik een vouchercode om de twee tickets voor het Rijksmuseum te kunnen aanvragen.

Alvast veel dank!

Hartelijke groet

Pieter de Jong

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Theosoph. Ik heb de actie er even bijgezocht en je kunt je gratis kaartje gelukkig nog bemachtigen via de MijnKPN app. Je gaat daarvoor naar ‘Voor jou’ (onderaan) en klikt daarna op ‘Extra's’. Het gaat echter maar wel om één kaartje in plaats van twee. Het tweede kaartje kun je er dan bijbestellen. 

Ik wens je alvast veel plezier in het Rijksmuseum!

PieterDJ
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Dag Arjan,

Helaas staat de actie er niet meer op. Jammer, maar een volgende keer hoop ik op iets meer geluk 

Hartelijke groet,

Pieter de Jong 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Jammer dat het niet meer gelukt is. We hebben regelmatig acties met kaarten voor het Rijksmuseum, dus hopelijk kun je in de toekomst daar dan gebruik van maken :)