Skip to main content
Beantwoord

Geen welkomstcadeau bij verlenging

• June 7, 2025
  • 18 reacties
  • 348 keer bekeken

Echt jullie zijn ongelooflijk. Al jaren klant. Zeuren nooit ergens om. Heb ik net een nieuw 2 jarig contract afgesloten. Ik vraag nog aan de medewerkster zijn er geen aanbiedingen dit weekend voordat ik verleng. Nee zegt ze die komen verlopig niet. Ik dacht oké ze zal het wel weten! 

En wat is er dit weekend een weekend deal met een contract verlenging van 2 jaar een playstation 5 cadeau! 

Echt wat kunnen jullie slecht liegen tegen de klanten!!! 

Niemand te bereiken van jullie!!! 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Eigenlijk belachelijk toch!! Vinden jullie niet??

Bestaande klanten krijgen nooit iets leuks!

Je hebt zeker niet de MijnKPN app? Hierin hebben we de voor jou tabblad waarin maandelijks leuke dingen staan. Van gratis kaartjes van het Rijksmuseum, voetbalwedstrijden in de Eredivisie, Nederlands elftal, of andere sporten. Ook een gratis kaartje kunnen sturen, telefoonhoesje of koffiebonen komt weleens voorbij. KPN is altijd bezig om leuke dingen te regelen voor bestaande klanten. Moet u wel regelmatig kijken in de app, op het forum of de actie mail aan hebben staan.

https://community.kpn.com/kpn-voor-jou-153

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

18 reacties

• June 7, 2025

En wat is er dit weekend een weekend deal met een contract verlenging van 2 jaar een playstation 5 cadeau! 

Dat is alleen voor nieuwe klanten die minimaal 6 maanden geen abonnement gehad hebben bij KPN. Dat ben jij niet.

vankol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • June 7, 2025

Helaas, krijg je toch niet

Is alleen voor nieuwe klanten, jij bent een bestaande klant.

Voor jou geld deze actie dus niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 7, 2025

Ze weten altijd iets te verzinnen zodat bestaande klanten geen schijn van kans maken met iets!

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 7, 2025

---

Nou, bestaande klanten kunnen soms ook iets extra's krijgen bij een contractverlenging. Zo ben ik in april overgestapt naar tv+. Natuurlijk moet je dan zelf pro-actief zijn. Maar dat is ook zo bij het verlengen van een krant-abo of bij het verlengen/overstappen van energieleverancier. Of bij het inruilen van een auto.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • June 7, 2025

Ze weten altijd iets te verzinnen zodat bestaande klanten geen schijn van kans maken met iets!

Nee, ik vind het niet belachelijk. Je voldoet niet aan de actievoorwaarden. Simpel zat. 

• June 7, 2025

Een bestaande klant mag het met deze aanbieding doen. Of zoals Katana321 schrijft veranderen naar TV+.

Zoals al is geschreven een welkomst beloning krijgt elke nieuwe klant als deze echt 'nieuw' is kortom al na een  halfjaar elders klant te zijn geweest.

Een klant die verlengt is natuurlijk niet nieuw.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • June 7, 2025

Je hebt zeker niet de MijnKPN app? Hierin hebben we de voor jou tabblad waarin maandelijks leuke dingen staan. Van gratis kaartjes van het Rijksmuseum, voetbalwedstrijden in de Eredivisie, Nederlands elftal, of andere sporten. Ook een gratis kaartje kunnen sturen, telefoonhoesje of koffiebonen komt weleens voorbij. KPN is altijd bezig om leuke dingen te regelen voor bestaande klanten. Moet u wel regelmatig kijken in de app, op het forum of de actie mail aan hebben staan.

https://community.kpn.com/kpn-voor-jou-153

• June 7, 2025

Eigenlijk belachelijk toch!!

Jij verlengd zonder dat cadeau ook. Dus waarom zou KPN jou een cadeau geven? Dat zou toch weggegooid geld zijn?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 7, 2025

Ik krijg espn en pluspakket gratis. Dat is per maand al een flink cadeau wat ik krijg. € 24,98 per maand.

Verder heb ik met een 10 GB abonnement nu 40 GB per maand te besteden. Ook al een flink maandelijks cadeau!

Dus om nou te zeggen dat kpn klanten nooit eens iets cadeau doet…. dan l**g je, eh, spreek niet niet geheel de waarheid.

Die dure cadeau's zijn bij ALLE providers lokkertjes voor klanten van andere providers.

Alleen jaarlijks of 2 jaarlijks overstappen levert je steeds die cadeau's op. Het is financieel geen haalbare kaart bestaande klanten daarmee te fêteren. Dan worden de abonnementen juist duurder, terwijl ze de afgelopen 14 jaar flink in prijs gedaald zijn. Ik betaal nu minder voor véél meer dan ik in 2011 betaalde.

Toen: € 80,00 voor 50 Mb/s, 36 zenders in SD (basispakket), vast telefoonnummer

Nu: € 73,00 voor 100 Mb/s, 62 zenders bijna allemaal HD (basispakket), vast telefoonnummer (alleen inkomend nog)

• June 7, 2025

Ik krijg espn en pluspakket gratis. Dat is per maand al een flink cadeau wat ik krijg. € 24,98 per maand.

Verder heb ik met een 10 GB abonnement nu 40 GB per maand te besteden. Ook al een flink maandelijks cadeau!

Maar wat geef je maandelijks extra uit om hiervoor in aanmerking te komen. Dat zal ongeveer hetzelfde bedrag zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 7, 2025

Ik krijg dat gratis. En wat ik er extra voor heb aan pakketten wil ik sowieso ook. Daar betaal ik dus niet extra voor, dat ben ik sowieso kwijt. En espn en pluspakket had ik anders tegen betaling gehad. Duzzz.

• June 8, 2025

Ik krijg dat gratis. En wat ik er extra voor heb aan pakketten wil ik sowieso ook. Daar betaal ik dus niet extra voor, dat ben ik sowieso kwijt. En espn en pluspakket had ik anders tegen betaling gehad. Duzzz.

Wat ik bedoelde is zit de prijs van je mobiel abonnement  bij die € 73,00 inbegrepen? Zonder mobiel abonnement bij KPN 'krijg' je het genoemde niet.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • June 8, 2025

Indien je een gratis welkomstcadeau wenst te ontvangen, dien je simpelweg elk jaar of om de twee jaar van provider te wisselen, vergelijkbaar met energiecontracten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • June 8, 2025

Heb je niet een paar maanden korting gekregen, ik ben vorige maand overgestapt op glasvezel daar kreeg ik een paar maanden korting.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 8, 2025

Ook daarvoor geldt ​@Rowi. : mobiel wil ik sowieso, die heb ik dus. 

Dat ik dan zaken gratis krijg die ik anders ook betaald had gehad, omdat ik die ook wil, is in mijn situatie dus voordeel. 

Als je geen kpn mobiel wilt maar wel espn en pluspakket neemt, ben je ondanks goedkoper abonnement bij bijvoorbeeld Simyo toch duurder uit dan met kpn mobiel. Die heb ik nu eigenlijk gratis. En heb de pakketten die ik wil.

• Nieuwkomer
  • June 9, 2025

Augustus zeg ik meteen alles op hier, internet en mobiel, me mobiel loopt dan gelukkig af en ga ik 2 jaar naar een ander. Als je beetje rond googled kan je ook via via als bv Ziggo geen gratis console actie heeft een gratis console krijgen.

vankol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • June 9, 2025

Ja we zijn dol op gratis, ook al betaal je uiteindelijk er zelf voor.

In de buurlanden liggen de tarieven van internet en tv lager, maar die krijgen ook niets gratis.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • June 9, 2025

Augustus zeg ik meteen alles op hier, internet en mobiel, me mobiel loopt dan gelukkig af en ga ik 2 jaar naar een ander. Als je beetje rond googled kan je ook via via als bv Ziggo geen gratis console actie heeft een gratis console krijgen.

Mooi zo, ook weer opgelost. Gewoon zelf actie ondernemen!