Skip to main content
Beantwoord

Netflix Premium via KPN opzeggen

• June 26, 2025
  • 8 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb Netflix Premium gekozen als combivoordeel. Want ik heb al Netflix Premium. Echter, zie ik dat extra member niet meegaat, dus nu wil ik dat annuleren. Is dat mogelijk? Ik heb het account nog niet geactiveerd. maar ik zie op mijn factuur wel al dat Netflix in rekening is gebracht. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Rakhee, welkom op de KPN Community!

Als je gebruik maakt van het extra account bij Netflix, dan snap ik heel goed dat je nu besluit om toch niet te kiezen voor Netflix bij KPN. Helaas kun je de bestelling niet meer annuleren. Je kunt deze wel na een maand opzeggen en een ander Keuzevoordeel kiezen.

Ik kan je wel aanraden om Netflix bij KPN niet te activeren, want dan raak je jouw extra account kwijt. Ik zou het dus even niet gebruiken en dan volgende maand stopzetten.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 26, 2025

Hallo ​@Rakhee ,

Je kunt maandelijks een ander keuzevoordeel kiezen. Afhankelijk van jouw level kun je kiezen uit:

Dan hou je gewoon jouw eigen Netflix Premium en dan kies je iets anders daarnaast als keuzevoordeel. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 27, 2025

Ja, dat klopt. Ik heb Netflix als keuzevoordeel gekozen en ik mag pas volgende maand wisselen. Dus als ik dit niet kan annuleren, zal ik wachten op de volgende maand om te wisselen. Maar ik zag op mijn factuur dat Netflix in rekening is gebracht.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 27, 2025

Hi ​@Rakhee, welkom op de KPN Community!

Als je gebruik maakt van het extra account bij Netflix, dan snap ik heel goed dat je nu besluit om toch niet te kiezen voor Netflix bij KPN. Helaas kun je de bestelling niet meer annuleren. Je kunt deze wel na een maand opzeggen en een ander Keuzevoordeel kiezen.

Ik kan je wel aanraden om Netflix bij KPN niet te activeren, want dan raak je jouw extra account kwijt. Ik zou het dus even niet gebruiken en dan volgende maand stopzetten.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 30, 2025

Ja, dat klopt. Ik heb Netflix als keuzevoordeel gekozen en ik mag pas volgende maand wisselen. Dus als ik dit niet kan annuleren, zal ik wachten op de volgende maand om te wisselen.

@Rakhee 

Ach, die maand is zo voorbij. 

Weet je al wat je dan gaat kiezen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2025

Nee nog niet. Wat raad je aan?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 1, 2025

Hou je van voetbal? Neem dan ESPN Compleet 

Zo niet en heb je level twee? Neem dan Disney +.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2025

Ik dacht ook aan Disney + 
wat is daar extra aan dan Disney channel?

Nee, ik houd niet van voetbal...

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 1, 2025

Ik dacht ook aan Disney + 
wat is daar extra aan dan Disney channel?

Lees daar hier meer over: