Skip to main content
Beantwoord

Opzegging contract

• July 14, 2025
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Beste KPN,

Bij deze (want per email is geen optie bij jullie, chatbot ook niet en telefonisch is er niemand beschikbaar) deel ik nogmaals formeel mede dat ik het contract voor internet en tv bij jullie opzeg.

Dit heb ik al gedaan via MijnKPN app> web, met als resultaat een bevestigingsmail van de opzegging. Gek genoeg staat er verder geen inhoudelijke info in die email over de opzegging.

Hier dus nogmaals: beëindiging per einde contract 14-08-2025.

Wel stond erin dat jullie mij zouden terugbellen vandaag, wat niet is gebeurd. Dus neem ik maar via deze weg contact met jullie op, na meerdere opties te hebben geprobeerd via jullie chatbot.

Vertrouw erop dat dit nu via deze extra weg in goede orde ontvangen is, net als via jullie geautomatiseerde weg, die wel een refinement mag ontvangen. Voor feedback ben ik altijd bereikbaar.

Mvg,

Robbert

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Robbertolo 

Welkom op de community van KPN.

Ondanks dat ik je volledig begrijp, dat je het nu via de community van KPN probeert, moet ik je helaas teleurstellen.
Via de community van KPN kun je jouw abonnement niet opzeggen, dit kan uitsluitend via de telefonische klantenservice van KPN of het Online Opzegformulier die je volledig invult en vervolgens verstuurt.

De telefonische klantenservice is bereikbaar via 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en nadat de tweede vraag is gesteld opzeggen.

Je wordt dan direct doorverbonden met de juiste medewerker, die de opzegging kan verwerken.
Daarvan krijg je dan vervolgens een officiële bevestiging per mail toegestuurd.

Openingstijden telefonische klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Uiteraard kun je ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, of eventueel per direct.
Klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken

Dus bel tijdens de openingstijden de klantenservice of maak een terugbel afspraak.
Maar via de community wordt er niets gedaan met opzeggen.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Robbertolo 

Welkom op de community van KPN.

Ondanks dat ik je volledig begrijp, dat je het nu via de community van KPN probeert, moet ik je helaas teleurstellen.
Via de community van KPN kun je jouw abonnement niet opzeggen, dit kan uitsluitend via de telefonische klantenservice van KPN of het Online Opzegformulier die je volledig invult en vervolgens verstuurt.

De telefonische klantenservice is bereikbaar via 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en nadat de tweede vraag is gesteld opzeggen.

Je wordt dan direct doorverbonden met de juiste medewerker, die de opzegging kan verwerken.
Daarvan krijg je dan vervolgens een officiële bevestiging per mail toegestuurd.

Openingstijden telefonische klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Uiteraard kun je ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, of eventueel per direct.
Klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken

Dus bel tijdens de openingstijden de klantenservice of maak een terugbel afspraak.
Maar via de community wordt er niets gedaan met opzeggen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2025

Ha Michel, dank voor je snelle reactie. Dan is alles goed gegaan, want ik heb op 13-07-2025 heb online opzegformulier via de mijnkpn> web, ingevuld (vandaar de bevestiging email die ik had ontvangen). Nog een fijne dag. Mvg, Robbert

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Robbertolo 

Graag gedaan!

Ik adviseer je nog wel om nog even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, om te checken of je online opzegging goed is binnen gekomen.
Dit om eventuele problemen met je opzegging te voorkomen, denk hierbij aan dat je opzegging niet goed in het systeem is verwerkt.

Fijne dag!

Michel

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 18, 2025

Ma Michel, dank voor de tip om vanuit mijn kant contact met jullie op te nemen. Ondanks de opzeg bevestiging mail die ik had ontvangen, was die niet in gang gezet (inmiddels telefonisch wel). Idee om jullie proces te doorlopen? Dank voor je advies en dit topic kan worden gesloten. Mvg, Robbert