Skip to main content
Beantwoord

Extra inruil Recommerce €100,00 nog niet gelukt

• July 27, 2025
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Onlangs heb ik voor mijn vrouw en mij ons mobiele contract verlengd.. mooie actie oude iPhone opsturen naar recomerce en ga tuur nummer erbij en ik zou per toestel 100 extra inruil krijgen.

bij die van mijn vrouw ging alles volgens afspraak echter bij die van mij krijg ik van recomerce te horen dat jullie mijn factuur nummer niet herkennen ?

en ik dus 100 euro misloop!?!

ik vraag me af hoe jullie dit kunnen oplossen voor mij?

met vriendelijke groet,

Remco Brinks

Beste antwoord door Denise van KPN

Welkom op de KPN Community, ​@Brinks80. Logisch dat je jouw vraag hier neer legt. Het zou jammer zijn als je de extra inruilbonus niet ontvangt, terwijl je dit wel had verwacht.

Je geeft aan dat Recommerce aangeeft de factuurnummer niet te herkennen. Heb je wel de juiste gegevens meegestuurd?

Ik zie dit als mogelijke verklaring op de website van Recommerce waarom je de trade-in bonus niet zou krijgen:

Wanneer je na controle niet in aanmerking komt voor de trade-in bonus (bijvoorbeeld wanneer je niet aan de actie voorwaarden voldoet en/of het toegestuurde document niet in orde is) dan wordt je bonus aanvraag afgewezen. Je ontvangt hierover een e-mail met een toelichting waarom de bonusaanvraag is afgewezen. Wanneer de deadline van de promotie nog niet is overschreden, kun je nog in aanmerking komen voor de trade-in bonus door de correcte documenten als bewijs te uploaden. Gebruik hiervoor altijd de knop "Mijn documenten uploaden".

Bron: Welke stappen moet ik doorlopen om mijn bonus te ontvangen, na mijn trade-in registratie?

Je kunt eventueel contact met Recommerce opnemen om te vragen wat zij precies nodig hebben zodat jij de bonus alsnog kunt ontvangen: Contact formulier Recommerce.

Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • July 27, 2025

Wat vervelend ​@Brinks80!

Echter is dit forum bedoeld voor klant-helpt-klant zaken, dit is echt een klus voor de klantenservice!

Belt u gerust de klantenservice, dan zullen zij met u naar uw probleem kijken.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 30, 2025

Welkom op de KPN Community, ​@Brinks80. Logisch dat je jouw vraag hier neer legt. Het zou jammer zijn als je de extra inruilbonus niet ontvangt, terwijl je dit wel had verwacht.

Je geeft aan dat Recommerce aangeeft de factuurnummer niet te herkennen. Heb je wel de juiste gegevens meegestuurd?

Ik zie dit als mogelijke verklaring op de website van Recommerce waarom je de trade-in bonus niet zou krijgen:

Wanneer je na controle niet in aanmerking komt voor de trade-in bonus (bijvoorbeeld wanneer je niet aan de actie voorwaarden voldoet en/of het toegestuurde document niet in orde is) dan wordt je bonus aanvraag afgewezen. Je ontvangt hierover een e-mail met een toelichting waarom de bonusaanvraag is afgewezen. Wanneer de deadline van de promotie nog niet is overschreden, kun je nog in aanmerking komen voor de trade-in bonus door de correcte documenten als bewijs te uploaden. Gebruik hiervoor altijd de knop "Mijn documenten uploaden".

Bron: Welke stappen moet ik doorlopen om mijn bonus te ontvangen, na mijn trade-in registratie?

Je kunt eventueel contact met Recommerce opnemen om te vragen wat zij precies nodig hebben zodat jij de bonus alsnog kunt ontvangen: Contact formulier Recommerce.

Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 1, 2025

Ik heb voor 2 toestellen verlengend en precies hetzelfde gedaan en bij de ene is het wel ontvangen en bij de ander leggen ze de schuld bij jullie neer omdat jullie het factuur nummer niet herkennen 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik raad je aan nogmaals contact op te nemen met Recommerce. Als jullie er samen niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: InstagramFacebook of X.