Skip to main content
Beantwoord

Na overstap naar nieuwe provider is KPN abonnement niet stopgezet

• July 29, 2025
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

ik ben maanden geleden overgestapt naar een andere provider 

en zou mijn internet en tv van kpn stop gezet worden 

maar ik betaal nog steeds voor terwijl ik het al maanden niet meer gebruik 

kpn help mij want ik wil niet maanden blijven betalen 

jullie zouden alles regelen maar heb er verder nog niks van gehoord 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Internet tv abonnement. Welkom op de community! Wat vervelend dat je nog steeds betaalt, terwijl je KPN niet meer gebruikt. Ben je overgestapt via de overstapservice van je nieuwe provider? Dan is het belangrijk dat je daar contact mee opneemt. Jouw nieuwe provider moet het KPN-abonnement in dat geval beëindigen. Heb je geen gebruik gemaakt van de overstapservice? Dan moet je je abonnement zelf opzeggen. Daarvoor kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • July 29, 2025

@Internet tv abonnement Je zegt '’

ik ben maanden geleden overgestapt naar een andere provider 

en zou mijn internet en tv van kpn stop gezet worden'’

===================

Je bent overgestapt naar een ander provider maanden geleden en je KPN-abonnementen zouden worden stopgezet? Door wie zou het worden stopgezet? Op welke manier is de opzegging doorgegeven? Niemand van dit forum zal het voor je in orde kunnen maken.

Je zult nu zelf het abonnement bij KPN moeten opzeggen. Wacht daar niet nog langer mee, aangezien je al maanden dubbel betaalt. Zonde van het geld. Neem nu dus direct zelf telefonisch contact op met KPN via 0800-0402 en zeg de boel op! Zolang je geen actie onderneemt blijf je dus betalen. 

Succes!

alles zou opgezegd worden via nieuwe provider 

en dat hadden ze ook gedaan maar kpn heeft er niks mee gedaan 

en heb ze al een keer gebeld en zouden er na laten kijken en het verschil terug overmaken 

maar blijkbaar zijn ze daar ook laks in 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • July 29, 2025

'’alles zou opgezegd worden via nieuwe provider. en dat hadden ze ook gedaan'’

=========

Nou dus niet, aangezien er niet is opgezegd. Waaruit blijkt de opzegging aan KPN via de nieuwe provider? Dus wie is er laks? Niet blijven klagen, maar nu zelf opzeggen bij KPN!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 1, 2025

Hoi ​@Internet tv abonnement. Welkom op de community! Wat vervelend dat je nog steeds betaalt, terwijl je KPN niet meer gebruikt. Ben je overgestapt via de overstapservice van je nieuwe provider? Dan is het belangrijk dat je daar contact mee opneemt. Jouw nieuwe provider moet het KPN-abonnement in dat geval beëindigen. Heb je geen gebruik gemaakt van de overstapservice? Dan moet je je abonnement zelf opzeggen. Daarvoor kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 2, 2025

En ​@Internet tv abonnement wat is de stand van zaken?