Skip to main content
Beantwoord

Twee kaarten gewonnen voor Live at the Lake via Seaters, maar één werkende code ontvangen

• August 19, 2025
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Via Seaters 2 kaarten gewonnen voor festival Live at the Lake.  Blijkbaar is er iets fout gegaan met het versturen van de codes. Ik heb nu maar 1 werkende code ontvangen. Seaters reageert niet op verzoeken. Graag ontvang ik alsnog een werkende code of restitutie van mijn bijdrage van 8 euro. 

Beste KPN klant,

Onlangs heb je twee codes ontvangen voor Live at the Lake. Door een fout bij de verdeling is het mogelijk dat één of beide codes niet correct werkten.

Je hebt inmiddels één of twee nieuwe codes ontvangen die zonder problemen zouden moeten functioneren.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Laat het ons gerust weten als je nog vragen hebt.

Met vriendelijke groeten, 

Team Seaters

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Marschip74, welkom bij onze community. 

Wat naar dat je maar 1 van de 2 codes hebt ontvangen, kun je met die code niet beide kaarten downloaden? Zo niet, neem contact op met Seaters als je geen reactie hebt gehad. Dit doe je door te mailen naar support@kpn-seaters.zendesk.com

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hi ​@Marschip74, welkom bij onze community. 

Wat naar dat je maar 1 van de 2 codes hebt ontvangen, kun je met die code niet beide kaarten downloaden? Zo niet, neem contact op met Seaters als je geen reactie hebt gehad. Dit doe je door te mailen naar support@kpn-seaters.zendesk.com

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 21, 2025

Ik heb inmiddels een reactie gehad van Seaters. Het is daarmee opgelost. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 25, 2025

Ik heb inmiddels een reactie gehad van Seaters. Het is daarmee opgelost. 

Fijn om te lezen, dankjewel voor de terugkoppeling hier.