Welkom bij ons op het forum @Fkjuch, zoals je ziet zijn er nog meerdere vragen over jouw verbinding voordat we met je mee kunnen denken. Speelt het op dit moment nog steeds, of is het nu opgelost?
Als het nog steeds speelt kan je de gestelde vragen beantwoorden zodat we met je mee kunnen denken, of je kunt ons bellen (0800-0402) met een andere telefoon. Dat is de snelste manier om met ons in contact te komen.
Hou er ook rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. We hebben jouw hulp nodig om met je mee te kunnen denken. Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weten we alleen wat jij in je berichten noemt.
Op basis van je berichten lijkt het er wel op dat er al aan wordt gewerkt door een andere partij, maar dat kunnen we zo niet met zekerheid zeggen.
@Fkjuch , volgens mij, tenzij ik niet goed gelezen heb, heeft nog niemand je geattendeerd op de mogelijkheid om je vaste nummer in ‘mijn KPN’ te koppelen (doorschakelen) aan je mobiele nummer. Op deze wijze kun je (tijdelijk) altijd de telefoontjes van je vaste nummer ontvangen en beantwoorden.
Aanvulling: er van uitgaande dat je een KPN account én een mobieltje hebt natuurlijk.
Fijn dat het is opgelost @Fkjuch, hoe en wat het was zullen we nooit weten denk ik 🙂
Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.