Sinds ik met mijn bedrijf ben overgestapt van Vodafone naar KPN zakelijk kunnen Vodafone gebruikers mij niet meer bellen. ik ben hier ruim een week mee bezig en het probleem/ storing wordt niet opgelost. Wie kan mij helpen? Door deze storing loopt mijn bedrijf klanten en inkomsten mis.
Beantwoord
Kan niet gebeld worden door Vodafone klanten
Beste antwoord door RBxx
Hallo
Dan lijkt het dat je last hebt van het verschijnsel “onvolledige portering". Dan is er bij Vodafone een verkeerde instelling blijven staan (“eigen nummer Vodafone”). Dit probleem moet doorgezet worden naar de Backoffice (technische dienst) KPN die dit samen met de technische dienst van Vodafone moet oplossen. Bel daarvoor met KPN klantenservice op 0800-0402 (consumenten) of 0800-0403 (zakelijk).
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.