Skip to main content
Kennisbank

Kopie van een (oude) factuur opvragen

  • 19 december 2023
  • 0 reacties
  • 2229 keer bekeken
Kopie van een (oude) factuur opvragen
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wil je je factuur controleren, of ben je voor je administratie op zoek naar oudere facturen? In dit artikel lees je hoe je je facturen zelf kunt opzoeken en meer informatie over de specificatie.

 

Facturen opzoeken in de MijnKPN app

In de MijnKPN app kan je voor al je abonnementen de laatste 30 facturen vinden. Vaak is dit 30 maanden, maar soms krijg je meerdere facturen in 1 maand. We raden je aan om ze tijdig op te slaan: want nadat ze uit MijnKPN zijn, zijn de facturen niet meer op te vragen.

Zo vind je je factuur:

  • Open de MijnKPN app
  • Kies bovenin het abonnement waarvan je je facturen wilt bekijken
  • Kies dan voor ‘Facturen bekijken’
  • Er verschijnt een lijstje facturen. De oudere facturen vind je onder het kopje ‘Toon meer’

 

Facturen opzoeken in MijnKPN via een internetbrowser

Het is ook mogelijk om je facturen via MijnKPN in een internetbrowser op te zoeken. Hier vind je de facturen tot 12 maanden terug. Ben je op zoek naar oudere facturen? Gebruik dan de MijnKPN app.

Zo vind je je factuur:

  • Log in op MijnKPN
  • Rechts zie je meteen een lijstje facturen
  • Op zoek naar de facturen van een ander abonnement? Klik dan bovenin op ‘Producten’ en kies vervolgens het abonnement waarvan je je facturen wilt zien

Oudere facturen opvragen

Heb je 30 facturen in MijnKPN en komt er een nieuwe bij? Dan verdwijnt de oudste factuur uit MijnKPN. We kunnen deze via de KPN Community ook niet voor je opzoeken. Bewaar je facturen daarom goed en sla ze op tijd op. Toch op zoek naar oudere facturen? Vul dan dit formulier in.

 

Facturen opzoeken na een opzegging

Wil je je facturen opzoeken maar heb je je abonnement opgezegd? Zo gauw je abonnement is stopgezet, heb je geen toegang meer tot MijnKPN. Ons advies is natuurlijk om je facturen tijdig op te slaan. Heb je toch nog (oudere) facturen of je slotnota nodig, bel dan met onze klantenservice of plan een belafspraak in.

 

Specificatie

Je vindt jouw gespecificeerde facturen in MijnKPN en de MijnKPN app. Goed om te weten: Op facturen die ouder zijn dan 6 maanden staat geen specificatie meer. Door de wetgeving rondom privacy (AVG) mogen wij deze informatie niet langer dan 6 maanden bewaren. Daarom zijn ze na verloop van die periode niet meer opvraagbaar, ook niet via het forum of onze klantenservice.

 

Meer lezen

Wil je meer weten over de MijnKPN app? Of heb je nog geen KPN account? Bekijk dan eens deze artikelen:

 

Is je probleem nog niet opgelost, of je vraag nog niet beantwoord? Gebruik de zoekfunctie voor oplossingen van andere gebruikers. Kom je er niet uit, maak dan gerust een eigen topic aan.

 

Heb je feedback op de inhoud van dit Kennisbank artikel? Of heb je andere ideeën, opmerkingen of vragen over de Kennisbank? Laat het ons weten in ons Feedback op de kennisbank topic.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.