Skip to main content
Beantwoord

Bewindvoering en verlengen abonnement

• June 13, 2019
  • 3 reacties
  • 938 keer bekeken

Graag wil ik weten hoe de stappen er uit zien als de bewind voor iemand een abonnement verlengd.

Bijvoorbeeld hoe lang het duurt en wanneer hoort de klant iets ervan.

Beste antwoord door Marina_

Goedemiddag @Duszz1986, Welkom hier! Deze terechte vraag is al eens gesteld op het forum. Mijn collega Nadia legt in dit topic alles uit wat belangrijk is om te weten wanneer je mag verlengen van je bewindvoerder. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat je het dan aan mij weten? Dan kan ik nog het één en ander toelichten 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 15, 2019
Goedemiddag @Duszz1986, Welkom hier! Deze terechte vraag is al eens gesteld op het forum. Mijn collega Nadia legt in dit topic alles uit wat belangrijk is om te weten wanneer je mag verlengen van je bewindvoerder. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat je het dan aan mij weten? Dan kan ik nog het één en ander toelichten 🙂

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • June 17, 2019
Hoi @Duszz1986, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

• Nieuwkomer
  • February 16, 2025

De link die vermeld is werkt. Niet meer. Ik heb ondertussen wel zelf een pagina gevonden op de KPN SIte, ik hoop dat ik hier de juiste link heb kunnen vinden: https://www.kpn.com/service/ugs/financiele-hulpverlening