Skip to main content
Beantwoord

slecht tot geen bereik op Ameland

  • August 2, 2019
  • 5 reacties
  • 414 keer bekeken

ik heb al maanden heel slecht tot geen bereik op Ameland. Wanneer gaat KPN hier iets aan doen??
zou afgelopen vrijdag al gebeuren. Ik hoor hier heel veel klachten over van mensen van het eiland. We betalen elke maand dik voor ons abonnement, daar mogen we dan ook wel wat voor terug krijgen lijkt mij.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Marina_

Hoi @Wiluiho, Zojuist heb ik een privébericht van je ontvangen, omdat je nog geen reactie van mij had gezien. Vanochtend heb ik hier bericht over gekregen, maar ben net weer begonnen met werken i.v.m. avonddienst. Afgelopen maandagavond zijn er op Ameland (nood) werkzaamheden uitgevoerd om de mobiele dekking (2G / 3G / 4G) te verbeteren. Deze werkzaamheden zijn succesvol afgerond. In week 34 zal er wederom werkzaamheden uitgevoerd worden om het mobiele bereik op Ameland ook voor de toekomst te optimaliseren. Ervaar je al verbetering?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • August 3, 2019
Hoi @Wiluiho, Welkom op het forum. Erg vervelend wanneer je al maanden slecht of geen bereik hebt. Je geeft aan dat hier afgelopen vrijdag iets aan zou gebeuren, ik wil voor je nagaan waarom je nu nog geen verbetering ervaart. Zelf lees ik dat het deze week pas opgepakt wordt, maar wil dit voor de zekerheid dubbel checken. Hier kom ik volgende week op terug. Zou je daarnaast jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)

  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 3, 2019
Hallo,
ik heb alles ingevuld.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2019
Hoi @Wiluiho, Zojuist heb ik een privébericht van je ontvangen, omdat je nog geen reactie van mij had gezien. Vanochtend heb ik hier bericht over gekregen, maar ben net weer begonnen met werken i.v.m. avonddienst. Afgelopen maandagavond zijn er op Ameland (nood) werkzaamheden uitgevoerd om de mobiele dekking (2G / 3G / 4G) te verbeteren. Deze werkzaamheden zijn succesvol afgerond. In week 34 zal er wederom werkzaamheden uitgevoerd worden om het mobiele bereik op Ameland ook voor de toekomst te optimaliseren. Ervaar je al verbetering?

  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 7, 2019
Hallo,

ik heb inderdaad weer 4g nu en tot nu toe is het goed.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • August 8, 2019
Fijn @Wiluiho. Dan is er na al die maanden toch verbetering in gekomen. Mocht je toch nog weer problemen ervaren, horen we het graag. Excuses voor al het ongemak.