Skip to main content
Beantwoord

Bestelling afgewezen na vorige afwijzing

  • February 26, 2020
  • 2 reacties
  • 286 keer bekeken

Ik wilde een Galaxy S20+ pre-orderen maar ik kwam niet door de kredietcheck heen voor een abonnement en werd mijn bestelling afgewezen. Prima, dan betaal ik gewoon meer zodat er minder dan 250 euro gespreid betaald wordt. Ik heb een bestelling geplaatst en die werd ook afgewezen omdat ik "het maximaal aantal mobiele toestellen met toestelkrediet" bereikt heb, terwijl die vorige bestelling al afgewezen was. Ik heb geen andere mobiele abonnementen bij KPN.

Kan ik nu toch nog dat abonnement afsluiten?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Alex_J, wat flauw dat het zo stroef verloopt met het bestellen van je S20:confused:

Is het inmiddels al gelukt om een bestelling te plaatsen? Zo nee, dan heb je als het goed is bij het bericht over de afwijzing ook een telefoonnummer ontvangen. Als je daar heen belt, kunnen ze je hier verder mee helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2020

Hi @Alex_J, wat flauw dat het zo stroef verloopt met het bestellen van je S20:confused:

Is het inmiddels al gelukt om een bestelling te plaatsen? Zo nee, dan heb je als het goed is bij het bericht over de afwijzing ook een telefoonnummer ontvangen. Als je daar heen belt, kunnen ze je hier verder mee helpen!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is :slight_smile:  Anders hoor ik het graag!