Skip to main content
Beantwoord

simkaart doet het niet

  • 26 maart 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

123Roos321
Nieuwkomer

=

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @123Roos321, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Werkt de simkaart inmiddels naar behoren? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29075 reacties
  • 27 maart 2020

Hoi @123Roos321, welkom op het forum!  Vervelend dat je simkaart het niet doet. Ik heb alleen wel meer informatie nodig voor ik je kan helpen. 

Gaat het om een helemaal nieuw abonnement (of prepaid) met bijbehorende simkaart? Of een vervangende simkaart? Of wellicht de simkaart die je al had die het ineens niet meer doet?

Wat bedoel je precies met doet het niet? Heb je helemaal geen service, of alleen geen data of alleen geen bellen? 

Probeer sowieso een herstart van je telefoon, vaak helpt dat. Vul verder ook je forumprofiel in, dan kunnen we dit nakijken.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31103 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2020

Ha @123Roos321, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Werkt de simkaart inmiddels naar behoren? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.