Je kunt maandelijks een wijziging toepassen in jouw abonnement. Dus voor de eerste maand kan dat niet. Verder heb je de eerste maand waarschijnlijk wel te maken met administratiekosten. Maar dat zou zichtbaar moeten zijn op de factuur.
Wat betreft de korting in verband met Telfort? :
Je moet je daar wel zelf voor aanmelden. Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.
Dan ga ik er wel vanuit dat je nu inderdaad TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. Later dit jaar worden deze abonnementen overgezet naar KPN.
Je kunt maandelijks een wijziging toepassen in jouw abonnement. Dus voor de eerste maand kan dat niet. Verder heb je de eerste maand waarschijnlijk wel te maken met administratiekosten. Maar dat zou zichtbaar moeten zijn op de factuur.
Wat betreft de korting in verband met Telfort? :
Je moet je daar wel zelf voor aanmelden. Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.
Dan ga ik er wel vanuit dat je nu inderdaad TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. Later dit jaar worden deze abonnementen overgezet naar KPN.
Hoi @Meneersukkel, bedankt voor het wachten. Het is momenteel erg druk, gelukkig was Noordzee hier al snel ter plekke :)
De combinatie KPN Hussel mobiel samen met Telfort thuis (internet en tv) voldoe je aan de voorwaarden van Hussel. Je kunt je hiervoor aanmelden op: Telfort en KPN compleetwil je dat eens doen?
Hoi @Meneersukkel, bedankt voor het wachten. Het is momenteel erg druk, gelukkig was Noordzee hier al snel ter plekke :)
De combinatie KPN Hussel mobiel samen met Telfort thuis (internet en tv) voldoe je aan de voorwaarden van Hussel. Je kunt je hiervoor aanmelden op: Telfort en KPN compleetwil je dat eens doen?
Hallo dankje voor reactie, via de link zal ik nogmaals invullen. Ik had deze ingevuld paar weken terug. Ik vul nu even mn postcode in mn profiel in. Ik wacht je reactie af.
Hey @Meneersukkel, je hebt de link voor KPN / Telfort Compleet opnieuw ingevuld, heb je daar nog een bevestiging per mail / sms over ontvangen? :)
@Nadia ik heb 2x bevestging per mail ontvangen. Eerste keer op 14 april, en tweede keer op 26 mei. Hieronder het mail bericht (heb adres even eruit gehaald). Groetjes @Meneersukkel
Geachte klant,
Wij hebben uw verzoek in goede orde ontvangen. Wij gaan nu controleren of uw producten voldoen aan de voorwaarden van Telfort Compleet. Uw voordelen worden daarna zo snel mogelijk geactiveerd. Let op: dit kan tot 1 maand duren.
Wij hebben de volgende gegevens ontvangen:
Straatnaam
××××
Huisnummer
××××
Postcode
×××÷÷
Plaatsnaam
Telefoonnummer 1
068
E-mailadres
Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier met uw Telfort Compleet voordelen.
Met vriendelijke groet, Jörg Kramer Directeur Klantenservice
Hey @Meneersukkel, dan moet het goed komen :) De order is bij ons binnen, en we gaan dit binnen 1 (factuur)maand verwerken. Mocht er iets niet volledig aan gegevens zijn aangeleverd, dan krijg je van ons bericht, anders wordt het automatisch verwerkt. Laten we daar vanuit gaan :)
Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, laat het weten. Dan gaan we dat alsnog (handmatig) verwerken!
Hey @Meneersukkel, dan moet het goed komen :) De order is bij ons binnen, en we gaan dit binnen 1 (factuur)maand verwerken. Mocht er iets niet volledig aan gegevens zijn aangeleverd, dan krijg je van ons bericht, anders wordt het automatisch verwerkt. Laten we daar vanuit gaan :)
Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, laat het weten. Dan gaan we dat alsnog (handmatig) verwerken!
hallo @Nadia op de factuur staat periode van 8- 4 t/m 30-4 bedrag 40,25 -- > het is me onduidelijk waar dit bedrag vandaan komt. graag uitleg..
de maand hierna heb ik ditzelfde abb omgezet naar een 12 maanden pakket. op de factuur staat periode 1-5 t/m 31-5 met het bedrag van 52,50
verder zijn nog aansluitkosten 25,-
in eerder bericht hierboven zou het abonnement 36,50 zijn. en dan komt nog de korting waar je op reageert dit verwerkt moet worden van 7,50.
dit zijn dus 2 dingen die onjuist zijn. (het maandbedrag is onjuist, en de korting is vergeten of moet nog verwerkt worden.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.