-
KPN-Soap
3 weken geleden afspraak gemaakt om mobiel abonnement te verlengen in een KPN winkel in Amsterdam met een wijziging en terecht komen in een KPN soap die niet meer ophoudt. Medewerker adviseerde nieuw nummer te nemen “opdat een en ander sneller geregeld zou kunnen worden”. Stopt zijn simkaart in mijn telefoon omdat eea niet direct werkte; vergeet deze eruit te halen en vervolgens start de soap. Al mijn relaties direct in winkel nieuwe nummer gegeven via groepsapp. Thuis gekomen blijk ik een ander nummer te hebben dan op factuur staat. Vervolgens weer al mij relaties en klanten dat andere nummer doorgegeven waarop mijn telefoon reageert; bleek het dus het nummer van de KPN-medewerker zelf te zijn (wat wijzelf wel eerst moesten uitvinden). Eea kon alleen weer rechtgezet worden in de winkel volgens KPN. Volgende dag weer terug naar de winkel. Alles zou nu goed zijn. Krijg 3 weken later factuur van KPN van 55,79 euro per maand ipv de afgesproken 30,50 euro. Bellen met klantenservice. Uitgebreid excuus; Mijn oorspronkelijke telefoonnummer, dat volgens de medewerker van de KPN winkel in Amsterdam moest worden gewijzigd als ik mijn abonnement wilde wijzigen( en ook door dit advies gewijzigd is), blijkt niét te zijn opgezegd.... Ook niet door een 2e medewerker van deze KPN winkel . Ik had haar hierom gevraagd omdat ik mij zorgen maakte dat misschien iemand anders via mijn oude simkaart zou bellen en dit tot enorme kosten zou kunnen leiden (de oude sim-kaart was immers al ingenomen door de werknemer van de KPN winkel). Zij bevestigde mij dat dat absoluut het geval was. De rekening die ik gisteren van KPN kreeg bleek niet de 30,50 euro voor sim only voor onbeperkt bellen en internet te zijn, zoals die was beloofd en waarvoor ik had getekend( op een scherm van 8 bij 8 cm, waar ik geen afdruk van kreeg en ik eigenlijk geen idee had wat ik tekende, alleen op goed vertrouwen richting de KPN medewerker) maar 55, 70 euro.... Ik belde met de klantenservice; bleek dat ik een tablet van Samsung die ik had meegekregen als verondersteld "gratis" "kado" oid, had “gehuurd” voor 13 euro per maand voor ik weet niet hoe lang, terwijl ik hier nooit om gevraagd heb want ik heb al een Apple Ipad....Ik kwam immers alleen voor een verlenging van mijn abonnement met een wijziging. De klantenservice raadde mij aan via een daarvoor aangegeven website de tablet terug testuren en alles zou in orde worden gemaakt, lees: teruggedraaid en factuurtechnisch hersteld naar 30,50 euro. Ik moest alleen nog via een door hem opgegevende site een retour code oid aanvragen die ik na 2 a 3 dagen zou krijgen. Ik krijg na 3 dagen, vandaag dus, de mededeling dat ik fout zit bij dit loket en dat ze niets voor me kunnen doen.... Vandaag wordt ik zelf gebeld door KPN en ik vraag hoe eea zit: in Mijn KPN zie ik nog mijn oude nummer staan, ik kan de nieuwe factuur niet zien , dus ook niet de uitsplitsing waar deze uit bestaat. Ik vertel mijn verhaal van de afgelopen 3 weken aan de KPN medewerker aan de telefoon. Ik vraag op mijn oude nummer nu wel echt geblokkeerd is en ik niet langer als gebruiker genoteerd sta; dat blijkt niet het geval: alles staat nog op mijn naam en facturering loopt gewoon door; nu dus voor zowel mijn oude nummer èn mijn inmiddels nieuwe nummer…. De KPN medewerker excuseert zich uitgebreid voor deze ook voor hem totaal onbegrijpelijke gang van zaken en gaat een collega, die hoger in autorisatie zit dan hij, verzoeken dit verhaal op te pakken en nu ook echt op te lossen en ik krijg zijn complimenten dat ik hier zo rustig onder blijf en er nog over kan lachen. Ik zei dat er niet veel anders op zat en bedankte hem voor zijn inzet. Ik kan dus nu de samsung tablet niet terugsturen die ik nooit heb besteld; ik zit met een ander telefoonnummer wat ik in eerste instantie niet wilde bestellen; mijn oude nummer blijkt niet te zijn opgezegd terwijl wel simkaart in de winkel is ingenomen en wordt nog door gefactureerd; ik heb opeens een abonnement waarin ik een samsung tablet huur zonder mijn medeweten; ik krijg in de winkel het contract niet te lezen, niet uitgeprint en moet ondertekenen op een schermpje van 8 bij 8 cm en 3 KPN medewerkers bevestigen dat alles nu is opgelost en nog blijkt dat niet zo te zijn….. Het 4e en laatste contact nu bij de klatenservice geeft mij de hoop dat KPN het nu echt wèl gaat fiksen. Ondertussen ben ik enorm veel tijd kwijt en wenste dat ik hier nooit aan begonnen was. Ik kreeg wel de tip mee van de klantenservice nooit meer naar de bewuste KPNwinkel in Amsterdam te gaan. Ben benieuwd wat de volgende ontwikkelingen zullen zijn.
Beantwoord
KPN soap vanwege verlengen van je mobiele abonnement met een wijziging
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bedankt voor jouw geduld,
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.