Skip to main content
Beantwoord

Steeds als ik in het buitenland ben, werkt het mobiele internet niet

  • 10 januari 2022
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

Afgelopen jaar tweemaal op vakantie geweest. Roaming staat aan... Maar heb op bestemming geen internet. Afgelopen vakantie tot halverwege Duitsland wel internet, maar daarna niet meer. Terwijl er nog genoeg internet in mijn bundel zat. Erg irritant. Hebben jullie een oplossing?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Paul's, welkom op ons forum!

Had je ons topic over internet in het buitenland al gezien?

De afgelopen weken hebben we een storing gezien bij een paar buitenlandse providers. Die moet nu opgelost zijn. 

 

Als je hier geen verklaring of oplossing in hebt kunnen vinden kijk ik natuurlijk ook graag nog even mee of de instellingen bij je abonnement wel goed staan.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15466 reacties
  • Antwoord
  • 12 januari 2022

Hoi @Paul's, welkom op ons forum!

Had je ons topic over internet in het buitenland al gezien?

De afgelopen weken hebben we een storing gezien bij een paar buitenlandse providers. Die moet nu opgelost zijn. 

 

Als je hier geen verklaring of oplossing in hebt kunnen vinden kijk ik natuurlijk ook graag nog even mee of de instellingen bij je abonnement wel goed staan.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 januari 2022

Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel. Als er nog iets mist hoor ik het graag. 
Ik was in Oostenrijk en daar was volgens jullie bericht geen probleem.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Bedankt voor je gegevens @Paul's, ik zie aan deze kant alles goed staan. Ik zie ook dataverbruik in het buitenland dus er moet wel ergens verbinding geweest zijn.

Waardoor het niet werkte in Oostenrijk heb ik niet zo snel een verklaring voor. Bereik/capaciteit in het buitenland is altijd een beetje een lastige. Daar hebben wij geen tot weinig invloed op.
In de topics die ik eerder noemde staan nog een hoop dingen die je kunt instellen/proberen om een betere verbinding te krijgen!