Goedendag,
Ik ben al een tijdje klant bij kpn en ben helaas over mijn belminuten heen gegaan van 5 uur.
Ik werd gebeld door een medewerker van uw bedrijf dat ik €172 euro aan kosten heb gemaakt omdat ik door mijn belminuten heen was.
Ik heb dit per direct rechtgezet door contact op te nemen en mijn abonnement over te zetten naar onbeperkt bellen.
Tot mijn verbazing blijkt dat ik voor maar €1,00 extra per maand onbeperkt kan bellen. Kreeg ik van een medewerker te horen.
Ik ben hiervoor nooit benaderd om dit om te zetten en vind dit toch eigenlijk wel heel erg extreem dat ik nu financieel zo in de problemen kom door deze zeer hoge kosten terwijl ik voor 1 euro extra in de maand dit nooit zou hebben gehad. En ook dan had veranderd.
Dit vind ik absoluut niet netjes van kpn en klantonvriendelijk
Ik betaal altijd netjes en ben oprecht tevreden over mijn abonnement maar dat ik nu op deze manier aangepakt wordt vind ik ronduit een hele slechte reclame voor uw bedrijf. En heb meerdere abonnementen bij jullie lopen zoals mijn internet en tv dus het lijkt mij gepast dat jullie dit in behandeling nemen en hier mij in tegemoet komen.
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt