Skip to main content
Beantwoord

Wifi snelheid erg laag, maar ik kan geen SuperWifi bestellen via de Wifi manager

• 20 februari 2022
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

mijn wifi snelheid is vandaag 5 mbit en dan doet het de manager ook niet en blijft dit al een half huur op het scherm. De knop verder wordt nooit (KPN) groen

admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Erik0000, jouw wifi snelheid is niet om over naar huis te schrijven, lees ik. Ik snap goed dat je daar wat aan wilt doen!

Heb je de Wifi Manager al geprobeerd in een andere internetbrowser? Denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Je kunt het ook proberen vanaf een ander apparaat. Ik ben benieuwd of het dan lukt. Heb je daarnaast je internetsnelheid al eens gecontroleerd via een bekabelde internetverbinding? Dat geeft het beste beeld van hoe het daadwerkelijk gaat met jouw internetsnelheid.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

• Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 20 februari 2022

nu krijg ik 9.3 mbit wow!

• Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 20 februari 2022

maar ook dan komt de wifi manager niet verder dan;

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Erik0000, jouw wifi snelheid is niet om over naar huis te schrijven, lees ik. Ik snap goed dat je daar wat aan wilt doen!

Heb je de Wifi Manager al geprobeerd in een andere internetbrowser? Denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Je kunt het ook proberen vanaf een ander apparaat. Ik ben benieuwd of het dan lukt. Heb je daarnaast je internetsnelheid al eens gecontroleerd via een bekabelde internetverbinding? Dat geeft het beste beeld van hoe het daadwerkelijk gaat met jouw internetsnelheid.