Ben net terug van een vakantie naar de USA van 2,5 week. Net voor vertrek een Super Voordeel bundel gekocht voor mijn vrouw en ik. De eerste week konden we in Amerika gewoon bellen hiermee, daarna lukte dit niet meer. We konden ook niet meer gebeld worden vanuit Nederland na de eerste week. Dit was voor zowel mijn vrouw als ik hetzelfde. Geprobeerd met dataroaming aan en uit, maar dat werkte beide niet. Net of er iets geblokkeerd was. We konden wel via WhatsApp bellen gelukkig, maar het is toch vervelend als je via je normale mobiele nummer niet meer bereikbaar bent in Amerika, zeker omdat mijn vader in Nederland in het ziekenhuis las en hij ons dus niet normaal kon bereiken. We gaan in mei weer 2 weken naar Amerika en willen dan weer via de Super Voordeel bundel bellen in Amerika, maar zou wel willen weten waar dit nu aan lag zodat we niet in mei weer hetzelfde probleem krijgen.
Bellen van en naar Nederland werkt niet in Amerika
Beste antwoord door Denise van KPN
Dit is het signaal dat we nu krijgen,
Ik kan dit alleen als ik alle informatie van jullie heb. Ik wil iedereen daarom nogmaals vragen om alle vragen in onderstaande bericht te beantwoorden. Zonder deze antwoorden kan ik niks.
We herkennen het signaal niet direct. We willen dit daarom toch graag doorzetten naar onze technische dienst. Ik heb daarvoor wel informatie van jullie nodig. Kunnen jullie de volgende vragen beantwoorden:
- Welk merk en type toestel gebruik je?
- Staat VoLTE op het toestel aan?
- Waar in Amerika ervaar je de problemen met AT&T?
- Sinds wanneer ervaar je de problemen?
- Vul je forumprofiel aan met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.