Skip to main content
Beantwoord

Levering nieuwe Samsung S22 niet gelukt

  • 4 april 2022
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Vandaag zou mijn S22 worden geleverd, keurig afspraak gemaakt, speciaal voor thuis gebleven, maar bezorgdienst amp-groep komt niet opdagen. 1 uur (veel te lang voor een klantenservice van een dienst waar KPN mee werkt!) aan de telefoon gehangen om iemand aan de lijn te krijgen, uiteindelijk iemand gesproken die meldde dat ze de telefoon helemaal niet op voorraad hebben, en dat de fout bij KPN ligt. KPN zegt dat de telefoon onderweg is. Geen idee hoe verder, ik krijg ook geen mail of zo om een nieuwe leverafspraak te maken.

Uiteindelijk langs de KPN-winkel gegaan, die suggereerde via een omweg de bestelling te cancelen, en de telefoon bij levering te weigeren, om vervolgens een te bestellen bij de KPN-winkel, die zou dan binnen een dag er zijn. Toch vreemd dat KPN zijn eigen bezorgdienst op die manier moet behandelen?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Hanna_

Vervelend om te horen, de bestelling is in ieder geval nu wel opnieuw geplaatst. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • 7 april 2022

Hallo @Tomas58,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, heb jij inmiddels wel jouw toestel in goede orde ontvangen? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 april 2022

Nee, de hele bestelling is gecanceld, en staat nu weer opnieuw op de rails. Wel erg vervelend (toestel weer niet op voorraad, gratis oortjes gaan nu ook niet door…..).


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2022

Vervelend om te horen, de bestelling is in ieder geval nu wel opnieuw geplaatst.