Skip to main content
Antwoord

Hoe SUPER VOORDEEL 100 AAN te activeren wanneer SMS niet werkt

  • July 12, 2022
  • 4 reacties
  • 393 keer bekeken

Goedemorgen/-middag,

Ik zoek een oplossing voor het volgende probleem.

Vanuit Bonaire probeer ik SUPER VOORDEEL 100 AAN te activeren via SMS. Helaas ontvang ik een foutmelding “niet afgeleverd”.

De toestelhulp pagina https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm#!/topic/sms/handmatig-instellen/device/apple/iphone-6s-plus-met-ios-11-mode-a1687 bood helaas geen oplossing, omdat na het versturen van de code een nieuwe foutmelding optrad. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Carla dm ,

Probeer anders even op de link te klikken in de button op deze website: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

Je kunt daarnaast jouw bundels ook bekijken en aanzetten in MijnKPN en de MijnKPN app.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 12, 2022

Hallo @Carla dm ,

Probeer anders even op de link te klikken in de button op deze website: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

Je kunt daarnaast jouw bundels ook bekijken en aanzetten in MijnKPN en de MijnKPN app.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 12, 2022

Hallo @Noordzee ,

Voorheen kon je dit aanzetten via de MijnKPN app of via de website zelf, maar alleen voor VOORDEEL 100. SUPERVOORDEEL 100 kan alleen worden geactiveerd via SMS. De melding in de app/website “klik op de button om te activeren.” klopt dus niet, want deze is/wordt niet geactiveerd helaas.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 12, 2022

Goedemorgen/-middag,

Ik zoek een oplossing voor het volgende probleem.

Vanuit Bonaire probeer ik SUPER VOORDEEL 100 AAN te activeren via SMS. Helaas ontvang ik een foutmelding “niet afgeleverd”.

De toestelhulp pagina https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm#!/topic/sms/handmatig-instellen/device/apple/iphone-6s-plus-met-ios-11-mode-a1687 bood helaas geen oplossing, omdat na het versturen van de code een nieuwe foutmelding optrad. 

Probleem is verholpen door KPN servicedesk door bundelen te activeren.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Carla dm, welkom op ons forum! Fijn dat je het met de klantenservice op hebt weten te lossen!
Mocht zoeits dergelijks zich nog een keer voordoen:

Als sms’en vanuit het buitenland niet werkt helpt het vaak even een ander netwerk te proberen.