Skip to main content
Beantwoord

Ik ben (ongewenst) onbereikbaar voor één nummer

  • August 22, 2022
  • 8 reacties
  • 185 keer bekeken

Vraagje; ik ben sinds een paar maanden ongewenst onbereikbaar voor mijn zus. Als ze belt, krijgt ze de melding dat mijn nummer niet in gebruik is. Ze kan me echter wel anoniem bellen (met #31# ervoor). Dat scheelt al iets, maar zou graag willen dat ik weer normaal bereikbaar ben. Hoe los ik dit op? Ik kan haar overigens wel bellen. 

 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Ellen_ 

 

Misschien heb je haar per ongeluk geblokkeerd, dat kan je in een iPhone als volgt bekijken/ongedaan maken:

https://support.apple.com/nl-nl/HT201229

En op een Android mobiel: https://support.google.com/phoneapp/answer/6325463?hl=nl

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

  • Antwoord
  • August 22, 2022

Hallo @Ellen_ 

 

Misschien heb je haar per ongeluk geblokkeerd, dat kan je in een iPhone als volgt bekijken/ongedaan maken:

https://support.apple.com/nl-nl/HT201229

En op een Android mobiel: https://support.google.com/phoneapp/answer/6325463?hl=nl


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 22, 2022

Dank voor je reactie @GeSp. Ze is niet geblokkeerd, dat had ik al gecheckt. Ergens anders las ik de tip om via 3G te bellen, maar ook dat maakt geen verschil. Misschien nog andere ideeën?


  • August 22, 2022

Zijn er meer contacten die jou niet kunnen bereiken of is je zus de enige ?

Zou je jouw nummer en dat van je zus eens kunnen invoeren op Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken? en kijken of daar wat uitkomt ?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 22, 2022

Dank voor je meedenken @HansaanZet. We kunnen allebei iedereen bellen én door iedereen gebeld worden. Alleen kan mijn zus mij niet bereiken. Onze nummers komen niet voor in wieheeftgebeld.nl. 


  • August 22, 2022

En jullie hebben beide een KPN abonnement of prepaid ?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 22, 2022

Allebei een abonnement bij KPN. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 22, 2022

We weten niet hoe (iets met de telefoon van mijn zus), maar het is opgelost!

Dank voor het meedenken nogmaals :-)


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het probleem verholpen is, @Ellen_!