Skip to main content
Beantwoord

Zeer slechte verbinding met bellen en 4G op Samsung sinds enkele weken

  • August 31, 2022
  • 9 reacties
  • 245 keer bekeken

Sinds een paar weken heb ik een vreselijk slechte verbinding. Geen 4G internet en bellen is bijna onmogelijk omdat de verbinding steeds weg valt.

Ik heb een Samsung, geen IPhone…..

telefoon opnieuw opgestart, geen verbetering
simkaart omgewisseld (heb een duo simkaart in mijn tablet), geen verbetering
zelf een nieuwe telefoon aangeschaft, geen verbetering……..

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Petra v. H., welkom. 

Als het overal is, dan lijkt het dus wel ergens in de aansluiting te zitten. Verder heb je al veel geprobeerd, maar nog geen vervangende simkaart.

Dat wil ik je nog eens aanraden die aan te vragen. Kan online, maar ook in de winkel. Als het dan nog speelt, dan moeten wij verder gaan kijken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

  • August 31, 2022

Krijg je op een andere locatie wel goede verbinding ?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2022

Het is overal slecht. Op sommige plekken wat beter maar overal een stuk slechter dan een week of 2/3 geleden.


  • August 31, 2022

Heb je al gekeken of er een storing in je buurt is ? Geen mobiel netwerk of bereik | KPN Welk type Samsung heb je ?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2022

Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden.

Ik had een Samsung A50, nu een Samsung S20 FE 5G


  • August 31, 2022

Hier kun je zien of de dekking 4G en 5G voldoende is voor jou Dekkingskaart 4G & 5G voor mobiel bellen en internetten | KPN


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 31, 2022

Hallo @Petra v. H. 

Je hebt een duo simkaart zeg je. Daarbij mag er maar één simkaart actief zijn op elk moment. Als de tablet helemaal uit staat, heb je dan nog steeds de problemen? Hoe oud zijn de duo-sim’s?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2022

Er zou voldoende dekking moeten zijn.

geen idee hou oud de simkaarten zijn maar het zal zeker niet ouder zijn dan 2 jaar.

voorheen nooit problemen gehad met beide apparaten tegelijk aan. Mobiele data staat uit op de tablet.

tablet net helemaal uit gezet en telefoon opnieuw opgestart.
Ik heb nu wel weer 5G ontvangst maar nog steeds slecht 1 of 2 streepjes op de ontvangstindicatie.


  • August 31, 2022

Misschien kunnen ze je in een KPN winkel helpen. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2022

Hoi @Petra v. H., welkom. 

Als het overal is, dan lijkt het dus wel ergens in de aansluiting te zitten. Verder heb je al veel geprobeerd, maar nog geen vervangende simkaart.

Dat wil ik je nog eens aanraden die aan te vragen. Kan online, maar ook in de winkel. Als het dan nog speelt, dan moeten wij verder gaan kijken.Â