Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso wordt niet uitgevoerd, ik heb "incassant ID" en "Kenmerk machtiging" nodig

  • 28 oktober 2022
  • 7 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik zoek 'incassant ID' en 'kenmerk machtiging' ivm instellen van een automatische incasso bij mijn bank.

Bij KPN staat dit ingesteld maar de betaling wordt steeds niet uitgevoerd omdat de bank deze niet kent. Probeer het opniuw in te stellen maar daar heb bovengenomede gegevens voor nodig die ik nergens kan vinden, niet op de factuur, niet in mijn online account.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @MJKrijnsen ,

Het beste kun je hiervoor even bellen met 0800-0402. 

(doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36207 reacties
  • Antwoord
  • 28 oktober 2022

Hallo @MJKrijnsen ,

Het beste kun je hiervoor even bellen met 0800-0402. 

(doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 oktober 2022

Dat had ik geprobeerd maar nadat ik eerst iemand aan de lijn had die er niet uitkwam, bleef ik in de wacht. Na 35 minuten was ik er wel klaar mee. Waarom kun je niet gewoon chatten of mailen?


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14631 reacties
  • 1 november 2022

Wat jammer zeg dat je hier niet direct goed mee geholpen bent @MJKrijnsen 🙁

De kans is aanwezig dat dit alleen bekeken kan worden door een specialistische afdeling via de telefonische klantenservice, maar ik kijk graag voor je of ik ze kan achterhalen.  Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het IBAN nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 november 2022

De automatische incasso voor het mobiele abonnement werkt niet. Zakelijke rekening is xxxxxxxxxxxxxx, De Boterfabriek BV. Om automatische incasso in te kunnen stellen heb ik 'incassant ID' en 'kenmerk machtiging nodig'.


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


DLD
Wijsgeer
  • 433 reacties
  • 1 november 2022

Zakelijk dus. Bel dan 0800 0403.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 november 2022

Opgelost, wel weer een kwartier in de wacht gestaan, blijkt dat het mandaat op ‘uit’ stond, grrr


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14631 reacties
  • 1 november 2022

Fijn dat het toch gelukt is nu!