Ik vind het erg jammer om hier een topic over te beginnen, want ik wil zeker niet de lastige klant zijn, maar ik zit met het volgende (gisteren ook zo naar Jeroen gestuurd):
Ik heb vorig jaar met mn oude nummer erg veel last gehad van wegvallend signaal, geen bereik, gesprekken die wegvielen, of van ver klonken, noem maar op. Ik heb toen al van een collega van jullie het advies gekregen VolTe in te stelen. Dat hielp af en toe, maar nog steeds niet goed. Door omstandigheden rond de kerst een nieuw nummer aangevraagd. Toen leek het even beter te gaan, maar het probleem is er met regelmaat al weer. Als ik op plekken ben waar ik wifi heb, heb ik geen problemen, maar het zou eigenlijk niet mogen dat het alleen met wifi werkt toch? Mn4g wordt niet altijd gehaald.
Ik heb me een tijdje afgevraagd of ik dan naar een andere provider moest (misschien dekte KPN mijn regio niet meer zo goed), maar mensen in het dorp en in de straathebben met KPNniet hetzelfde probleem. Een collega vertelde me eergisteren echter over het feit dat KPN schijnbaar problemen met iPhone 11 blijkt te hebben en dan valt alles wel op zijn plek…
Wat moet ik nu doen? Ik heb geloof ik al mn gegevens in zo een forumformulier ingevuld, wat moet ik nog meer?