Dag KPN,
ik heb een iPhone 11 en daarom al een tijdje problemen met mobiel internet. Nu heb ik gereageerd op het forum mbt dit probleem (sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op Iphone 11) en zou ik worden gebeld door KPN voor een oplossing. Ik ben echter buiten Europa en heb dus een andere simkaart tijdelijk. Daarom ben ik niet bereikbaar op mijn nederlandse nummer. Nu kreeg ik een mail van jullie met de vraag of ik jullie kan bellen. Dat lukt echter niet vanuit het buitenland, of het kost m €1 per minuut, dat wil ik liever niet. Ik kan helaas niet via de mail in contact komen met jullie en het andere forum is gesloten. Kortom, daarom probeer ik het via deze weg. Ik wil graag een oplossing voor het probleem met mijn iPhone 11 en het mobiele internet. Ik ben bereikbaar via facebook, mail ***), en mijn mexicaanse telefoonnummer ***. Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn. Groet Jip Verwiel
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy