Skip to main content
Antwoord

Facturen niet meer in MijnKPN na overstap

  • January 23, 2023
  • 9 reacties
  • 180 keer bekeken

Hallo,

 

We zijn met onze mobiele nummers overgestapt naar een andere provider. KPN stuurt ons nu een mail met facturen en dat klopt. Alleen bedragen, niet de feitelijke facturen. Leuk, en wij zijn niet te beroerd om te betalen, maar ik wel wel weten waarvoor. Via Mijn KPN zijn ze niet meer te verkrijgen, omdat onze abonnementen er niet meer staan. Helemaal leeg 😉

 

 

Ik zou deze facturen graag alsnog ontvangen. Via mail of per post. Gegevens staan in mijn profiel. Alvast bedankt!

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @CreativeS! Ik heb de facturen van de twee mobiele nummers uit je profiel naar de bij ons bekende e-mail adressen verstuurd. Ik weet niet 100% of het goed gaat via de weg die ik heb gebruikt als de abonnementen al opgezegd zijn, dus laat je weten of je ze binnen hebt gekregen? 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

  • January 24, 2023

Dan storneren we de laatste bedragen gewoon. Doen we het wel op een andere manier. Doe geen moeite om te zeggen dat je moet betalen, dat doen we toch wel, maar eerst nadat we contact hebben gehad en de facturen hebben ontvangen. Men komt vanzelf op de lijn als je storneert... bedankt!


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 24, 2023

Ga niet overhaast te werk. KPN moderators reageren op dit moment op topics van 20 januari. Voor snellere actie kan je bellen met 0800-0402, morgen weer tussen 08.00 en 18.00 uur bereikbaar. 

Storneren leidt alleen tot problemen, dat zou ik niet doen. De enige reactie daarop is eerst een automatische herinnering en daarna additionele kosten.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2023

Hi @CreativeS! Ik heb de facturen van de twee mobiele nummers uit je profiel naar de bij ons bekende e-mail adressen verstuurd. Ik weet niet 100% of het goed gaat via de weg die ik heb gebruikt als de abonnementen al opgezegd zijn, dus laat je weten of je ze binnen hebt gekregen? 🙂


  • January 27, 2023

Dank je wel @Sanne_M . Ze zijn binnen.

 

Storneren leidt alleen tot problemen, dat zou ik niet doen. De enige reactie daarop is eerst een automatische herinnering en daarna additionele kosten.

 

Waar maak je je druk om? Je krijgt na stornering een mailtje dat de betaling ”niet gelukt is” en daarna betalen we alsnog… ALS we de facturen maar krijgen. Men tilt schijnbaar nogal zwaar aan dat storneren. Grote onzin! Zij willen het geld en jij hoeft niet stante pede te betalen hè? Het aantal dagen dat je de tijd hebt om te betalen zijn “werkdagen” en als een “uitgestelde” betaling je enige “zorg” is tegenwoordig, er zijn mensen die het veel slechter hebben. 

 

Ik heb in mijn eerdere reactie trouwens ook al aangegeven dat we niet WEIGEREN te betalen, alleen betalen wij niet zonder factuur. Sowieso vreemd dat je bij geen enkele factuur meer kan. Je moet gewoon toegang tot je facturen hebben nadat je abonnement beëindigd is. Het ging in dit geval puur om een moment te creëren dat KPN op de lijn komt. Dat is inmiddels niet meer nodig. Voor de rest maak ik dit account nu leeg. 


  • February 25, 2023

Mijn liefste @Sanne_M …

 

Heb je ook de laatste factuur voor mij? Ik krijg ineens geld terug… en gezien mijn autisme naar volledigheid… ontvang ik graag ook die factuur 😚

 

😚


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Mijn liefste @Sanne_M …

 

(...) 😚

 

(...)😚

Ik help je, maar dit hoeft niet. 😅

Dan heb ik wel weer de 06-nummers nodig in je forumprofiel, wil je die aanvullen en een seintje geven hier?


  • February 27, 2023

Relax!

 

Ingevuld.


  • March 1, 2023

En als je dan zo vriendelijk bent geweest om ons de laatste factuur te sturen @Sanne_M, dan zou ik het enorm op prijs stellen als men mijn account verwijderd! Geen jaar wachten en dan automatisch, maar gelieve op “delete” te drukken.

 

KPN gaat hier geen glasvezel neerleggen (hier ligt al Delta en dat is al helemaal geen alternatief voor Ziggo) en daarmee is mijn laatste restje interesse (en enige relevantie om hier bezoeker te blijven) in KPN dan ook verdampt.

 

Alvast bedankt!

 

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@CreativeS Verstuurd! Ik ga je account ook verwijderen. 🙂 Succes bij je nieuwe provider!